milbor2 23 #1 Публикувано 9 Юли, 2022 Здравейте колеги, имам проблем със ръчната спирачка, пружината на апаратите не връща и майстора ме насочи че май съм за нови апарати. Има фирма във София https://www.giautofren.bg/ която ги рециклира ,но не знам колко ще искат за рециклирането на апаратите и дали няма да е по добре направо нови, ако цената е горе долу една и съща.Новото си е ново. На кой марки да заложа - KAMOKA как са около 100-120 лв. Необходимо ли е да сменям и супортите или може само спирачния апарат. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #2 Отговорено 10 Юли, 2022 (Редактирано) Рециклиране при Аутофрен. В 9 часа закарах колата в 11:30 бяха готови 4 апарата. Имат и човек който ги сваля те ги правят нови и е добре и супортите, за да не пипаш скоро там. 60 000км вече нямам проблеми . Новите са с условие да върнеш старите защото не са нови а са рециклирани 😆 А чисто нови идват поне по х2 като цифра. Процедурата е песакоструене, боядисване, нови бутала и уплътнения. Супортите ако хлопат нови, с нови легла. И накрая нова течност и си ок. Доволен ще останеш от сервиза без ангажименти си при точните хора и ти показват какво точно правят за нула време и с кеф да оставиш 400-500лв за тази процедура. (Това за 2 апарата) . Другия вариант е ако можеш сам ги сваляш , разглобяваш, чистиш, сменяш, слагаш и ше ти дойде 100-150лв. Но задните са трудни трябва да си го правил щото може да го объркаш. И после пак при майстори , и ще загубиш 2 дена поне. Минах и по двата пътя за тва споделям кво те чака. Редактирано 10 Юли, 2022 от jimi 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #3 Отговорено 11 Юли, 2022 И аз съм бил при тях, но не бих ги хвалил толкова. В крайна сметка вече имам доста ръжда по апаратите. Още първия месец леко изби, а тези метални скоби дори не ги бяха пипали. Както си бяха с ръждата, така ми ги монтираха. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове