Venk 6 #1 Публикувано 21 Юни, 2022 Колеги, много странен проблем. Колата тропа/щрака при непълен десен завой САМО на втора предавка! Проверявах карета, даже свалях полуоските- няма луфтове в каретата и маншоните бяха здрави. Има лек луфт на висящия лагер на дългата полуоска, възможно ли е да щрака само от него? Или да търся проблемът в скоростите? Най-интересното е че се появява само на втора предавка при ускорение, при влизане в завой по инерция няма шумове. Свалях и кардана, за проверка карах без кардан- отново същото тропане/щракане. Моля за мнения и идеи. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #2 Отговорено 21 Юни, 2022 Биалетки тампотни там,шарнири на носачи и тампони. Постоянен или единичен щум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #3 Отговорено 21 Юни, 2022 Сменени са тампоните стаб щанга и биелетките с 555. Шумът е постоянен по време на завиване прищраква. Носачите са прегледани и здрави. Прави го само на втора предавка. По инерция и при завиване по инерция няма никакви шумове. Много е странно, дали е възможно да е от кутията, но само на 2- ра, не знам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #4 Отговорено 25 Юни, 2022 Все пак ще сменя лагерът на дългата полуоска, за да разбера дали от неговият малък луфт прищраква така досадно. Някой знае ли дали скоростите могат да се повредят така че да тропат само на втора предавка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #5 Отговорено 9 Юли, 2022 (Редактирано) Резултат от проверките: Разбити шлици на вътрешното каре към висящия лагер на полувала. Голям луфт в шлиците, който се хваща САМО на изключена от предавка скоростна кутия и пусната на земята гума. Аз го разбрах при разклащане от канал, като при предходната проверка включената предавка на скоростите и напълно здравите маншони са ме подвели че всичко е ок. Ще се търси каре или цяла полуоска защото щракането скоро може да си поиска рапатрак. Редактирано 9 Юли, 2022 от Venk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trc21 7 #6 Отговорено 19 Октомври, 2022 (Редактирано) Здравейте, искам да питам, каква марка или модел каре с полуоска, с тампоните двата или колкото има. Всъщност нещо ми трака и щрака като завивам надясно, наляво по-малко. Та, ще ги сменям, но един човек със същата хонда, но с дясно кормило и 128к.с., а моята е 147к.с. 2001г. има чисто ново каре с полуоска, сякаш ми каза, та трябва ли да си търся точно да са японски, не знам неговото какво е(днес ще го търся), защото съм решила да слагам качествени продукти, че карам хора и деца често. И дали от хонда с дясно кормило има значение, специално за карето, довечера ще опитам да го намеря и да ми каже точно какво е неговото като модел, щом е ново. В сайтовете е пълно с всякакви марки, модели, но не разбирам много. Предстои ми в едно време да сменям и ангренажен ремък, ролка и водна помпа,защото човека, от който купих колата изчезна безследно, но ще видя в друга тема тук за тези неща, ако има писано. Благодаря. Редактирано 19 Октомври, 2022 от trc21 Забравих да напиша, че неговата хонда е 128к.с.,а моята 147к.с. 1 ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове