Yordane 0 #1 Posted June 18 Здравейте! От скоро имам Акорд 8 2.0, комби, ръчни скорости 2008 г. Оборотите ѝ на празен ход са около 750. Когато включа климатика падат на 650. Усеща се леко вибриране. Когато подам газ и задържа на 2000 оборота примерно, при включване на компресора оборотите падат на 1700 (с 300 надолу). Това на место, не в движение. В движение също се усеща доста когато климатика работи, по отношение на мощността. Според вас има ли нещо необичайно? При вас така ли се държи този двигател? Share this post Link to post Share on other sites
MilenG 17 #2 Posted June 19 Здравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата. 1 Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1080 #3 Posted June 19 (edited) Трабва обслужване на климатика,и той работи с масло което се сменя,както и липсата на фреон затормозява работата му.В сервиз за климатици правят това обслужване. Това което компенсира обаротите на празен ход е IACV клапана и дросела,замърсени и дватата води до неравномерни обороти,почистване води до правилната им работа. Истина е да климатика в жегите отнема доста от моща на колата. Увери се също че ремъка е оптегнат добре. Edited June 19 by CARPERA 2 Share this post Link to post Share on other sites
Yordane 0 #4 Posted June 20 За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви. Share this post Link to post Share on other sites
jijane 343 #5 Posted June 20 Може да се обадиш на автомонтьора от Добрич да дойде да намерите това пусто IACV, че голямо търсене ще падне. 1 Share this post Link to post Share on other sites
MilenG 17 #7 Posted June 20 31 minutes ago, Yordane said: За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви. Разбира се, че ще ти падат оборотите, когато държиш педала на газта и се пусне климатика. Двигателят се натоварва допълнително, а подаваното гориво остава същото. На 2000 оборота нищо не ти компенсира автоматично допълнителния товар. 1 Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1080 #8 Posted June 20 3 hours ago, Yordane said: За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви. При теб е електроника както се вижда от клипа ,няма IACV клапън. Може да се почисти самия дросел,провери и ремъка дали е оптегнат както писах. 1 Share this post Link to post Share on other sites