Jump to content
Sign in to follow this  
Yordane

Обороти на празен ход

Recommended Posts

Здравейте! От скоро имам Акорд 8 2.0, комби, ръчни скорости 2008 г. Оборотите ѝ на празен ход са около 750. Когато включа климатика падат на 650. Усеща се леко вибриране. Когато подам газ и задържа на 2000 оборота примерно, при включване на компресора оборотите падат на 1700 (с 300 надолу). Това на место, не в движение. В движение също  се усеща доста когато климатика работи, по отношение на мощността. Според вас има ли нещо необичайно? При вас така ли се държи този двигател?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел :)

Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Трабва обслужване на климатика,и той работи с масло което се сменя,както и липсата на фреон затормозява работата му.В сервиз за климатици правят това обслужване.

Това което компенсира обаротите на празен ход е IACV клапана и дросела,замърсени и дватата води до неравномерни обороти,почистване води до правилната им работа.

Истина е да климатика в жегите отнема доста от моща на колата.

Увери се също че ремъка е оптегнат добре.

Edited by CARPERA
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може да се обадиш на автомонтьора от Добрич да дойде да намерите това пусто IACV, че голямо търсене ще падне.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Yordane said:

За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви.

Разбира се, че ще ти падат оборотите, когато държиш педала на газта и се пусне климатика. Двигателят се натоварва допълнително, а подаваното гориво остава същото. На 2000 оборота нищо не ти компенсира автоматично допълнителния товар.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Yordane said:

За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви.

При теб е електроника както се вижда от клипа ,няма IACV клапън.

Може да се почисти самия дросел,провери и ремъка дали е оптегнат както писах.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...