Yordane 0 #1 Публикувано 18 Юни, 2022 Здравейте! От скоро имам Акорд 8 2.0, комби, ръчни скорости 2008 г. Оборотите ѝ на празен ход са около 750. Когато включа климатика падат на 650. Усеща се леко вибриране. Когато подам газ и задържа на 2000 оборота примерно, при включване на компресора оборотите падат на 1700 (с 300 надолу). Това на место, не в движение. В движение също се усеща доста когато климатика работи, по отношение на мощността. Според вас има ли нещо необичайно? При вас така ли се държи този двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #2 Отговорено 19 Юни, 2022 Здравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #3 Отговорено 19 Юни, 2022 (Редактирано) Трабва обслужване на климатика,и той работи с масло което се сменя,както и липсата на фреон затормозява работата му.В сервиз за климатици правят това обслужване. Това което компенсира обаротите на празен ход е IACV клапана и дросела,замърсени и дватата води до неравномерни обороти,почистване води до правилната им работа. Истина е да климатика в жегите отнема доста от моща на колата. Увери се също че ремъка е оптегнат добре. Редактирано 19 Юни, 2022 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yordane 0 #4 Отговорено 20 Юни, 2022 За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #5 Отговорено 20 Юни, 2022 Може да се обадиш на автомонтьора от Добрич да дойде да намерите това пусто IACV, че голямо търсене ще падне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #6 Отговорено 20 Юни, 2022 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #7 Отговорено 20 Юни, 2022 31 minutes ago, Yordane said: За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви. Разбира се, че ще ти падат оборотите, когато държиш педала на газта и се пусне климатика. Двигателят се натоварва допълнително, а подаваното гориво остава същото. На 2000 оборота нищо не ти компенсира автоматично допълнителния товар. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 20 Юни, 2022 3 hours ago, Yordane said: За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви. При теб е електроника както се вижда от клипа ,няма IACV клапън. Може да се почисти самия дросел,провери и ремъка дали е оптегнат както писах. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове