Jump to content
Forsaken1980

Honda fr-v 2.2 ictdi висока температура на дълъг път

Recommended Posts

Здравейте,от скоро съм собственик на Honda fr-v 2.2 ictdi,още когато я купих от София(автокъща)на прибиране към Сливен ми направи впечатление,че стрелката на температурата подминава средата,продължих да карам така,но влезе в авариен режим,отбих на паркинг и когато отворих капака двете перки се въртяха много яко,оставих я да изстине около 10 Мин. и продължих така.Когато видех,че вдига температура пусках парното и тя спадаше,от там се насочих първо към термостат,смених го,но с повишаване на околната температура и колата загряване отново,смених капачката на разширителния съд(проблема си остава),не надува никъде!!!!!!Къде да търся проблема,дали е дефектен термостат(MAHLE)или водна помпа,вече незнам къде да търся проблема?!?!?!🧐🧐🧐🧐🧐

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Износена водна помпа,стар антифриз нямащ вече свойствата,също такъв неоригинален ниско качество.

Термостат не отворящ на нужната температура..

Незнам кода на двигателя ти тук може да ги има параметрите на термостата.

https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/017.HTML

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да сменя и водната помпа,термостата го купих по номер на талона,съмнявам се и в температурните датчици,проблема е,че не винаги вдига толкова висока температура?!И го прави на дълъг път,на късо няма проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Термостата има температура на отваряне,провери дали съответства за твоя двигател.Това с частите в Бг и да отговарят на каталожните номера е много относително.

Също и капачката отваря на определено налягане.

Антифриза също не е маловажен.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,  и при мен е така моята е фрв 1.8 бензин с газ на дълго няма проблем, стои си на 4 та чертичка, но вляза и в град и задръстване почва да вдига с 1 чертичка температурата. След около минута включва перките и сваля. Системата не е напомпана чува се едно фъштене в разширителя. Смених двигателя и пак е така загуба почти няма на антифриз, но разшерителя е празен. Какво да сменя освен водна помпа да пробвам или термостат не знам.  Не е характерно да мърда стрелата на температурата според мен. Някой имал ли е такъв проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност проблема колега ти идва от газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.01.2023 г. at 12:24, honda-sivik написа:

Здравейте,  и при мен е така моята е фрв 1.8 бензин с газ на дълго няма проблем, стои си на 4 та чертичка, но вляза и в град и задръстване почва да вдига с 1 чертичка температурата. След около минута включва перките и сваля. Системата не е напомпана чува се едно фъштене в разширителя. Смених двигателя и пак е така загуба почти няма на антифриз, но разшерителя е празен. Какво да сменя освен водна помпа да пробвам или термостат не знам.  Не е характерно да мърда стрелата на температурата според мен. Някой имал ли е такъв проблем ?

Здравей колега, при мен е по същият начин. Преди да пусне перките качва едно деление и след охлаждане спада. Смених термостат с оригинален и антифриза. Майстора ( Дидо от Варна) ми каза, че това е нормално. Когато климатроника ми е пуснат на ауто няма движение на стрелката. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...