Караджата 0 #1 Публикувано 26 Април, 2022 Здравейте колеги .ПОМАГАЙТЕ.Колата е Хонда CR-V 2000 година 147 коня. Не могат да направят диагностика на проблема майсторите.Изгасна по време на движение ,установи се ,че е от комутатора сменен е с нов и се започна сагата-пали и работи на един два цилиндъра ,при подаване на газ угасва.Колата е на бензин и газ проблема го прави и на двете горива.Сменени кабели, бобина ,свещи, капачка и палец на делкото от друга хонда - не става .Гледана е центровка на ангренажен ремък -ок,рестартиран компютър-ок, проверявана компресия-ок, датчик на колянов вал-светва чека при изкарване на буксата-ок ,буксата на делкото-ок,гориво има-ок,аспух проверен за запушване- ок.Диагностиката с лаптопа казва че всичко е наред.Интересното е ,че който и кабел да извадиш от делкото работата на двигателя не се променя- изваждаме и три от кабелите и колата остава да работи на един цилиндър.Шах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #2 Отговорено 26 Април, 2022 По принцип, кабели НИКОГА не се вадят на работещ двигател. Гърми бобина и/или комутатор. Има-няма 10-ина годинки откак си играех с делко на CR-V 1 и ми се губят спомените, ама ... Има ли вероятност (или възможност изобщо) да си зацепил делкото на 180° и да си объркАл реда на работа на цилиндрите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #3 Отговорено 26 Април, 2022 Ако можеш, вземи цяло делко от друга кола за проба. Ако не намериш, имам едно за проба, мога да ти го пратя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #4 Отговорено 26 Април, 2022 Виждам че си от Варна колега къде ходиш на диагностика при кой майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Караджата 0 #5 Отговорено 27 Април, 2022 Взех от друга хонда само комутатор и проблема се реши - не знам защо всички се кълнат ,че комутатор или работи или не работи т.е. ако запали ще работи ,но при мен не се оказа така.Нов от магазина не работеше добре.С този от другата кола двигателя замърка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове