galin87 13 #1 Публикувано 25 Април, 2022 Здравейте, Карам хонда црв 2006г. 2.0 150кс. Чек лампата ми светна и грешката беше детонационен датчик. Смених датчика изтрих грешката и след 2 3 метра каране отново светна със същата грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #2 Отговорено 25 Април, 2022 (Редактирано) Ако си сложил оем и стегнал достатъчно, мисля че беше 30нм, (впрочем тука границата е тънка, понеже се къса и не се усеща силата) едва ли датчика е проблем, ако обаче си сложил афтърмаркет, определени китайчета не ги харесва екуто, с други пък работи, може да не си нацелил правилния ментак. Има няколко неща, върху които да се гледа - кабели, еку, друг работещ датчик или забравяш и го заебаваш да свети. Редактирано 25 Април, 2022 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin87 13 #3 Отговорено 25 Април, 2022 Датчика който сложих беше френски. Благодаря за информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #4 Отговорено 26 Април, 2022 3бр смених докато оцеля такъв да го хареса Не съм ги стягал по спецификация, че не свалях смукателя , а бърках отдолу.Имат разлика и в теглото, ако намериш да избираш , вземай по тежкия.Има едни много леки и се късат лесно. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 30 Май, 2022 Слагам го това тука, дано да е полезно: https://forums.hondabg.com/topic/102408-грешка-325-на-к20а4-црв-02г/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #6 Отговорено 17 Юни, 2022 Здравейте! И на моя дзвер му светна чека - knock sensor. От сервиза казаха, че датчика е за смяна, но трябва да поизчакам малко. Въпросът ми е като карам с този проблем (карам на къси разстояния всеки ден, а сега ми предстои извънградско) дали и как вредя на двигателя? Чекът понякога сам гасне, но вдигна ли над 60-70км/час пак светва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandar_Stoyanov 14 #7 Отговорено 9 Август Колеги, Аз имах случай, в който сменях два пъти детонационен датчик. При мен в крайна сметка се оказа, че са ми се запушили дюзите, карам само на бензин (майстора ми каза, че съм зареждал гаден бензин от Инса Ойл). Всички бяха много учудени как на бензинова кола може да се случи това, но след като направих почистване на дюзите във ваничка и разбира се закачени към ток, за да може да се отварят и затварят нещата се оправиха. След почистването беше втората смяна на датчика и почистване на грешките. От тогава чек енджина не свети, колата работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове