Vasil Milchov 0 #1 Публикувано 22 Януари, 2022 Здравей на всички колеги , голям фен съм на акорда и чак сега събрах пари за 8 гинирация моляви се кяжете какво зя гледам като хода на оглед харесал съм една за 11 800 как е според вас ,благодаря на всички който ще ме посъветват нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #2 Отговорено 22 Януари, 2022 Не виждам линк с обявата, а и има си тема за това - потърси я. За тези пари 8-ма ген Акорд трябва да е ударена, но като техника прилична, или някой дизел в края на жизнения си път. Но бюджетът ти не е лош за 7-ма ген 2.4 бензин / фейслифт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil Milchov 0 #3 Отговорено 22 Януари, 2022 https://m.mobile.bg/details/11628013054731718 трябва да я потарса тема да прочета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #4 Отговорено 22 Януари, 2022 Ето я темата: Off Topic 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil Milchov 0 #5 Отговорено 22 Януари, 2022 Благодоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #6 Отговорено 22 Януари, 2022 Ами, както и предположих - дизел е. Има доволни от него колеги, но има и разочаровани от наложилите се в последствие ремонти. Разгледай из форума и за дизеловите болежки на модела и прецени, дали ти се рискува. И разбира се, иди и покарай колата. Може и всичко да и е наред, макар и временно. На външен вид е прилична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil Milchov 0 #7 Отговорено 22 Януари, 2022 Благодаря ти за мнението може и да търся бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #8 Отговорено 23 Януари, 2022 Държа да уточня че 2.2 i-DTEC (както и предната му версия в 7-ма ген) е чудесен мотор, но експлоатацията му е капризна. Ако се кара предимно градско има склонност към задръстване на филтрите - като повечето модерни дизели. Зиме в колата на кратки разстояния е студено, защото има по-висока топлинна ефективност от бензиновите мототри, но страничният ефект е бавното загряване, Нафтовите дюзи са финна механика и съответно скъпи, а при некачествено гориво и парафини в него, зиме се затлачва и горивният филтър. Проблеми за всички дизел мотори. Съединителят и маховикът също са скъпи, а моторът е с добър въртящ момент и ги насилва, особено при зверско каране. И това се отнася за всички дизели. Но 8-ма ген Акорд има и с автоматик, което решава кардинално нуждата от смяна. Така че, проблемът не е в мотора, а в това как е каран и как/къде/колко ще се кара! Ако за миналото му липсва инфо (или е недостоверно), прецени поне при теб как ще се експлоатира. Но колата по снимки изглежда прилично и не е задължително някой от проблемите да те сполети, обаче тези ремонти по Европата са скъпи и колите стигат при нас, защото потенциалният риск девалвира цената им, а на нашенеца тя изглежда изгодна сделка, имайки предвид същата кола, но бензинова. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #9 Отговорено 23 Януари, 2022 На 22.01.2022 г. at 14:16, Vasil Milchov написа: https://m.mobile.bg/details/11628013054731718 трябва да я потарса тема да прочета Ако не се лъжа, предната броня е в друга разцветка син цвят, което ще рече че е боядисван. Дизела 8-ма генерация има няколко проблема: 1. Рано или късно всеки дизел има проблеми с DPF-а. Има ефективно решения(дупчене + софтуерно анулиране). 2. Тръбата след EGR-a се пука https://www.ebay.es/itm/184154718157?hash=item2ae079ffcd:g:0jgAAOSw3F5eNGhi Както 7-ма серия пука колекторите, при 8-ма серия се пука тази тръба. 3. Маховикът вярно е скъп. Само частите ако си ги купуваш ти са около 1400-1500лева. Не вярвам да има много дизели, които изкарват повече от 250.000-300.000км без да се смени съединителя. Всичко друго в 8-ма генерация е чук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове