Jump to content
Vasil Milchov

Хонда акорд

Recommended Posts

Здравей на всички колеги , голям фен съм на акорда и чак сега събрах пари за 8 гинирация моляви се кяжете какво зя гледам като хода на оглед харесал съм една за 11 800 как е според вас ,благодаря на всички който ще ме посъветват нещо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам линк с обявата, а и има си тема за това - потърси я.

За тези пари 8-ма ген Акорд трябва да е ударена, но като техника прилична, или някой дизел в края на жизнения си път.

Но бюджетът ти не е лош за 7-ма ген 2.4 бензин / фейслифт.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я темата:

Off Topic

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, както и предположих - дизел е. Има доволни от него колеги, но има и разочаровани от наложилите се в последствие ремонти.

Разгледай из форума и за дизеловите болежки на модела и прецени, дали ти се рискува.

И разбира се, иди и покарай колата. Може и всичко да и е наред, макар и временно. На външен вид е прилична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за мнението може и да търся бензин 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа да уточня че 2.2 i-DTEC (както и предната му версия в 7-ма ген) е чудесен мотор, но експлоатацията му е капризна.

Ако се кара предимно градско има склонност към задръстване на филтрите - като повечето модерни дизели. Зиме в колата на кратки разстояния е студено, защото има по-висока топлинна ефективност от бензиновите мототри, но страничният ефект е бавното загряване,

Нафтовите дюзи са финна механика и съответно скъпи, а при некачествено гориво и парафини в него, зиме се затлачва и горивният филтър. Проблеми за всички дизел мотори.

Съединителят и маховикът също са скъпи, а моторът е с добър въртящ момент и ги насилва, особено при зверско каране. И това се отнася за всички дизели. Но 8-ма ген Акорд има и с автоматик, което решава кардинално нуждата от смяна. :)

Така че, проблемът не е в мотора, а в това как е каран и как/къде/колко ще се кара! Ако за миналото му липсва инфо (или е недостоверно), прецени поне при теб как ще се експлоатира.

Но колата по снимки изглежда прилично и не е задължително някой от проблемите да те сполети, обаче тези ремонти по Европата са скъпи и колите стигат при нас, защото потенциалният риск девалвира цената им, а на нашенеца тя изглежда изгодна сделка, имайки предвид същата кола, но бензинова.

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.01.2022 г. at 14:16, Vasil Milchov написа:

https://m.mobile.bg/details/11628013054731718 трябва да я потарса тема да прочета 

Ако не се лъжа, предната броня е в друга разцветка син цвят, което ще рече че е боядисван.

 

Дизела 8-ма генерация има няколко проблема:

1. Рано или късно всеки дизел има проблеми с DPF-а. Има ефективно решения(дупчене + софтуерно анулиране).

2. Тръбата след EGR-a се пука  https://www.ebay.es/itm/184154718157?hash=item2ae079ffcd:g:0jgAAOSw3F5eNGhi Както 7-ма серия пука колекторите, при 8-ма серия се пука тази тръба.

3. Маховикът вярно е скъп. Само частите ако си ги купуваш ти са около 1400-1500лева. Не вярвам да има много дизели, които изкарват повече от 250.000-300.000км без да се смени съединителя.

 

Всичко друго в 8-ма генерация е чук.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...