Jump to content
Emil_georgiev1986

Проблем с табло Honda CR-V 2009

Recommended Posts

Здравейте, от вчера имам следния проблем с таблото на Хонда ЦР-В 2009 бензин. След като запаля през 4- 5 секунди таблото все едно се рестартира. Светват почти всички индикаций на таблото също така километража и оборотомера падат до нула. Не се отчита колко километра съм карал, Стои на едно и също. Виждам и друго, копчетата и дисплея на климатроника също така пресветва, когато се включат светлините по таблото. Прилагам клип  да видите какво се случва. Някаква идея какво ли е? 

Благодаря предварително.

Редактирано от Emil_georgiev1986

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно четох в чужд форум за подобен проблем. Не си спомням дали беше 1:1 с Вашия, но вижте бушоните и дали някой не е изгорял или да се е разместил.

Редактирано от exit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е в бокса, ако не са ме излъгали са два кондензатора. При по-дълго каране пресвятването зачестява, а при студена кола е по рядко. Ще споделя след като си е взема от ремонта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та на кратко, момчета както винаги във филма яко. След като в събота в 16:00 следобяд ми се обадиха да ми кажат за транзистори ли бяха , кондензатори ли бяха така де аз не помня пък да не говорим за мошенниците дето ме излъгаха. Майстора по електрониката Каза, приятел днес вече е късно в понеделник ще поръчаме частите и по обяд следобяд ще ти звъннем за резултат. Понеделник сутрин , все още нямаше 9:00 се звъни и ми се казва колата е готова от събота вечерта, бяхме е оставили да видим как се държи, но това беше разговор с управителя, които даже не знаеше какво да ме излъже и той не знаеше какво беше сменяно диод, транЗистор или мозък.....

Припалвахме е, правихме си кръгчета с нея да видим при трускане или загряване проблема ще се появи ли пак, но е Ок. С Тези проверки с кръгчета си мисля, че ме плъзнаха по пързалката понеже при добре свършена работа и добро запояване няма смисъл от тези бла бла бла, друго ме навява на мисълта и акумолатора е разкачан понеже всичко беше занулено по таблото също така и настройките на плеара в колата. За гаранция отговора беше да не съм ти сменял таблото, че да искаш гаранция. Демек очакваме скоро отново включване. Цена за 2 диода или  транзистора с максимална цена 20лв и свалено от мен табло поднесено на тепсия , ремонт = 200лв.

Редактирано от Emil_georgiev1986
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отново реших да ви разкажа за Хондичката на която таблото пак светна. Чух се с компетентните господа и ми се разказа за проблеми с инсталация и тен подобни. Започва се с лъганки за други проблеми и че сто процента проблема не е в таблото. То било оправено 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за премеждията ти. Може да отвориш една тема в секцията за сервизи - така ще помогнеш и на други да внимават с този сервиз. За съжаление това е типично поведение на нашенски майстори. Сменят ти здрави части и не решат проблема и като ги питаш защо:"Ами те си бяха за смяна". 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за под 200 лева намираш едно табло от англичанка ако е от него и готово

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавайте, защото шарлатаните са болшинство. В днешно време в България читав сервиз/майстор много трудно се намира, а при тякъв се чака по 2-3 седмици ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/15/2021 at 3:39 PM, Emil_georgiev1986 said:

Та на кратко, момчета както винаги във филма яко

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, все пак справихте ли се с проблема? И аз имам подобен от скоро.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро имах подобен проблем при Форд Транзит 2014-та година. 
На борд компютъра ми показваше "прекъсване на захранването 31" и "неизправност на сензор 22", рестартиране на изминатия пробег и дори при загасен двигател, стрелките на оборотомера и на скоростомера се повдигаха леко и после пак се връщаха до начална точка. 
Смених акумулатора и вече 25000км от тогава карам без проблеми.
Не знам дали при теб проблема ще е същият, но може някой, който разбира да ти замери акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...