Emil_georgiev1986 0 #1 Публикувано 13 Ноември, 2021 (Редактирано) Здравейте, от вчера имам следния проблем с таблото на Хонда ЦР-В 2009 бензин. След като запаля през 4- 5 секунди таблото все едно се рестартира. Светват почти всички индикаций на таблото също така километража и оборотомера падат до нула. Не се отчита колко километра съм карал, Стои на едно и също. Виждам и друго, копчетата и дисплея на климатроника също така пресветва, когато се включат светлините по таблото. Прилагам клип да видите какво се случва. Някаква идея какво ли е? Благодаря предварително. VID_20211112_144012(0).mp4 Редактирано 13 Ноември, 2021 от Emil_georgiev1986 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exit 3 #2 Отговорено 14 Ноември, 2021 (Редактирано) Случайно четох в чужд форум за подобен проблем. Не си спомням дали беше 1:1 с Вашия, но вижте бушоните и дали някой не е изгорял или да се е разместил. Редактирано 14 Ноември, 2021 от exit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emil_georgiev1986 0 #3 Отговорено 15 Ноември, 2021 Вече е в бокса, ако не са ме излъгали са два кондензатора. При по-дълго каране пресвятването зачестява, а при студена кола е по рядко. Ще споделя след като си е взема от ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emil_georgiev1986 0 #4 Отговорено 15 Ноември, 2021 (Редактирано) Та на кратко, момчета както винаги във филма яко. След като в събота в 16:00 следобяд ми се обадиха да ми кажат за транзистори ли бяха , кондензатори ли бяха така де аз не помня пък да не говорим за мошенниците дето ме излъгаха. Майстора по електрониката Каза, приятел днес вече е късно в понеделник ще поръчаме частите и по обяд следобяд ще ти звъннем за резултат. Понеделник сутрин , все още нямаше 9:00 се звъни и ми се казва колата е готова от събота вечерта, бяхме е оставили да видим как се държи, но това беше разговор с управителя, които даже не знаеше какво да ме излъже и той не знаеше какво беше сменяно диод, транЗистор или мозък..... Припалвахме е, правихме си кръгчета с нея да видим при трускане или загряване проблема ще се появи ли пак, но е Ок. С Тези проверки с кръгчета си мисля, че ме плъзнаха по пързалката понеже при добре свършена работа и добро запояване няма смисъл от тези бла бла бла, друго ме навява на мисълта и акумолатора е разкачан понеже всичко беше занулено по таблото също така и настройките на плеара в колата. За гаранция отговора беше да не съм ти сменял таблото, че да искаш гаранция. Демек очакваме скоро отново включване. Цена за 2 диода или транзистора с максимална цена 20лв и свалено от мен табло поднесено на тепсия , ремонт = 200лв. Редактирано 15 Ноември, 2021 от Emil_georgiev1986 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emil_georgiev1986 0 #5 Отговорено 17 Ноември, 2021 Здравейте, отново реших да ви разкажа за Хондичката на която таблото пак светна. Чух се с компетентните господа и ми се разказа за проблеми с инсталация и тен подобни. Започва се с лъганки за други проблеми и че сто процента проблема не е в таблото. То било оправено 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #6 Отговорено 17 Ноември, 2021 Съжалявам за премеждията ти. Може да отвориш една тема в секцията за сервизи - така ще помогнеш и на други да внимават с този сервиз. За съжаление това е типично поведение на нашенски майстори. Сменят ти здрави части и не решат проблема и като ги питаш защо:"Ами те си бяха за смяна". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #7 Отговорено 20 Ноември, 2021 То за под 200 лева намираш едно табло от англичанка ако е от него и готово Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #8 Отговорено 21 Ноември, 2021 Внимавайте, защото шарлатаните са болшинство. В днешно време в България читав сервиз/майстор много трудно се намира, а при тякъв се чака по 2-3 седмици ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emil_georgiev1986 0 #9 Отговорено 6 Декември, 2021 On 11/15/2021 at 3:39 PM, Emil_georgiev1986 said: Та на кратко, момчета както винаги във филма яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #10 Отговорено 12 Май, 2022 Здравейте, все пак справихте ли се с проблема? И аз имам подобен от скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chaveto 5 #11 Отговорено 12 Май, 2022 Скоро имах подобен проблем при Форд Транзит 2014-та година. На борд компютъра ми показваше "прекъсване на захранването 31" и "неизправност на сензор 22", рестартиране на изминатия пробег и дори при загасен двигател, стрелките на оборотомера и на скоростомера се повдигаха леко и после пак се връщаха до начална точка. Смених акумулатора и вече 25000км от тогава карам без проблеми. Не знам дали при теб проблема ще е същият, но може някой, който разбира да ти замери акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове