Jump to content
Guest didka

Проблем при запалването!

Recommended Posts

Guest didka

Моля за малко съвети по проблема!Винаги от 2 години насам (откакто карам хондата) аз съм сигурен, че ще запали от 1/4 оборот, но ето го денят Х. От 2 седмици насам колата не пали като хората. Като е стояла на паркинг пове4е от 4-5 часа при завъртане на кюча двигателя пали стрелката отива до 2000 обр. и все едно помпата или смукача не зацепват, оборотите падат рязко и гасне. След повторен опит веднага след изгасването неиска да запали, а и помпата не заработва. След изчакване около 10 секунди помпата се чува как заработва, но трябва да давам контакт 5-6 пъти за да подкачи повече бензин и пали. Свещите са нови кабелите също??? Благодаря предварително за съвети!Сашо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предположенията са много-Ако сме сигурни в недостига на горива-започваме от там къето идва резорвара-като отвориш капачката трябва да има изпускане на вакум а не засмукване-ако засмуква запушен отдушник,ако всичко е наред тръгва по реда на последователност-щом помпата се чува значи работи-но преди нея горивото преминава през цедка-може и да е задръстена -това ти ще установиш-продават се може да я замениш-ако там всичко е наред трябва някой да ти замери налягането на подаваното гориво веднага след помпата-2.8-3.3 бара -от там следва горивен филтар,ако неси го сменял доста време е хубаво да се смени-следва клапан преди горивото да стигне дюзите-вече дали те се управляват както трябва незнам несъм вещ в тази облас ,тва вече е труга тема за токаджия-дано съм бил полезен и някой по вещ да корегира нещата ако съм збъркал някаде.Успех.

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали са сходни схемите на запалването но и аз да дам съвет: Това че от време на време не чуваш да заработи помпата говори че или не може да засмуче гориво, или не може да изтласка гориво( задръстени филтри) или че не отива ток до нея. Първото е ясно-смяна на филтри( на всеки 10000км.) За второто може да ти прави проблем Главното реле( поне при Сивика) токът за помпата минава през негов контакт-сваля се и се презапояват всички заводски спойки ( проблемът е световен, и в западните сайтове дават същите съвети, даже със снимки) Имаш ли аларма, може да ти прави проблем тя, доста модели аларми прекъсват захранването за помпата, и ако е ефтин модел с китайски релета...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз съм със съм със същия мотор, но според мен проблема е от бензиновата помпа.Тя просто или работи или не, така че ако помпата работи шумно изхвърляй я.Тя трябва да работ тихо и да чуваш само шума от горивото по тръбите(не точно ама трябва да работи тихо, чува се само едно тихо бзззз).Мен мойта ме изостави на руски паметник в София, та добре че имам газ да се прибера иначе не знам к'во щях да правя.Ако не ти подава добре гориво сменяй я.За читава около 180лв.(ще видим колко е читава де, 5 месеца вече няма проблем ама... знае ли се)А иначе съм съгласен с колегите, ако не е от помпата.... вече писаха.УСПЕХ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменя помпата имам друга от една ударена кола, и ще пиша.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, ако имам запушен отдушник, как се отпушва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за малко съвети по проблема!Винаги от 2 години насам (откакто карам хондата) аз съм сигурен, че ще запали от 1/4 оборот, но ето го денят Х. От 2 седмици насам колата не пали като хората. Като е стояла на паркинг пове4е от 4-5 часа при завъртане на кюча двигателя пали стрелката отива до 2000 обр. и все едно помпата или смукача не зацепват, оборотите падат рязко и гасне. След повторен опит веднага след изгасването неиска да запали, а и помпата не заработва. След изчакване около 10 секунди помпата се чува как заработва, но трябва да давам контакт 5-6 пъти за да подкачи повече бензин и пали. Свещите са нови кабелите също??? Благодаря предварително за съвети!Сашо

И аз имам сходен проблем :dry:Сменен е бенз. филтър, свещите са почистени, с кабелите няма проблеми... Обикновено като заредя и тогава не иска да запали (много странно). Чува се помпата, качва обороти но се дави и гасне. Изчаквам малко време и тогава, но се е случвало на 14-15-тия път да запали. Веднъж я оставих почти на изпарения и маи от тогава тръгна цялата работа. Някои ако е имал подобни проблеми или ако има още съвети за споделяне...Тенкс :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми го правеше проблемът след като заредя с бензин, чувам помпата , въртя и не пали, като постои 1-2мин. и пали. Свалих прословутото главно реле, презапоих го и до сега не съм го имал проблемът ( да чукна на дърво) :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikitooo

CHOPPER1969 е прав. След зареждане на бензиностанция и аз не можех да запаля. Добре че имах газ та палех принудително. Сваляй релето, презапоявай и проблема ще ти се реши. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pliushtadin

ОО Мерси много - до няколкодена ще я свърша тази работа и дано ефекта да е положителен като при вас.Със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се тъпия въпрос, ама къде се намира главното реле?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема като гледам е като при мен.При температури под 5-10 градуса колата пали нормално и горе- долу със загасването на лампата на ABSa, двигателя рязко губи обороти до най- долната чертичка на оборотомера и след няколко секунди нестабилна работа на тези оборти си ги вдига до 1500 и вече от там нататака няма проблем, но понякога загасва и на второто палене вече всичко нормално. При по виски температури това не се проявявя. За този проблем съм ходил при Омбре почистихме клапана за празния ход и няма ефект, същя проблем се помъчиха да го отстранят в Бултрако ефекта е същия. Накрая след много опити и консултации се оказа, че това се получава когато караш на газ и ECUто се настройва по работата на газ и от там се получава този проблем, аз поне си направих експеримент, който те съветвам да направиш и ти преди да пипаш каквото и да е друго по колата. Просто вечерта като се прибереш у вас и няма да караш повече колата рестартирай ECUто от бушона и на сутринта ще видиш, че ше запали супер, но след няколко дни пак ще се появи. Ако не караш на газ и си си почистил клапана за празния ход или след рестарта нищо не се промени тичай при някой добър майстор да ти отсрани проблема. Дано съм ти бил полезен и ти пожелавам успех с отстраняването на проблема. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...