Станимир_пм 4 #1 Публикувано 22 Август, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги, преди време си закупих 2ра ръка от едно момче един yatour. Продаваше машинката и заводското радио защото беше сложил андроидска мултимедия. Сложих си машинката, всичко точно докато не открих че нещо се случва с акумулатора, малко по малко се разреждаше а динамото и ELD си работеха перфектно (12,6v - 14,2/3v). Смениха акумулатора, който интересно беше оригинален на хонда и си сложих Varta silver dynamic със същите характеристики като на оригиналния. И след няколко дни, качвам се сутринта в колата давам контакт на първата степен да отключа волана и да свирне радиото и гледам на волт метъра 12v и по някаква случайност видях че флашката в yatour-а мига а самото устройство е топло. На другата сутрин по същия начин, без да съм давал контакт без нищо и стигнах до извода че щом е топло устройството и ми мига флашката черпи някакъв ток и малко по малко ми събаря и акумулатора. Махнах го и след няколко дни волтажа се нормализира, давам на първата степен от контакта - 12,4v. На първо гледане с устройството нямаше проблеми, работи си, но като развих двете черни врътки на буксата и като я искарах вътре имаше корозия. Искарах платка и с един приятел компютърджия я пръскахме със някакъв специален спрей за почистване на платки, четкахме я, и конектора и буксата зачиствахме, но ефект нямаше и продължаваше да консумира ток. По платката няма видими нередности. Ако някой се е срещал с този проблем нека пише. Моля, споделете дали и вашите устройства стоят топли със светещи флашки на студен автомобил. Аз мисля да си взема нов кабел на който да монтирам буксата която влиза в радиото, а другия край дирекно да запоя кабелчетата на платката след като разпоя буксата. Ще изчакам вашите мнения и съвети преди да започна каквото и да е. Благодаря Ви предварително! Редактирано 22 Август, 2021 от Станимир_пм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #2 Отговорено 22 Август, 2021 Забравих да спомена че погледнах и тази тема но не ми помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #3 Отговорено 22 Август, 2021 Здравей. При мен с изваден контактен ключ флашката не свети, демек не консумира. Търси проблема другаде. По-скоро е платката а не кабела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #4 Отговорено 23 Август, 2021 Ще питам тук там ако има някой кабел ако не ще се запоява. Ако стане стане, нищо не губя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
july`s 32 #5 Отговорено 23 Август, 2021 Аз със yatour (на друга кола) имах някакви драми, вече не помня какво, но се оказа драмата в изолацията на кабела..Разбрах го, когато драмите, които правеше, се проявиха и при махнат yatour, но с вързан кабел към радиото..Т.е. бях откачил yatour от кабела, а кабела си седеше вързан към радиото... Същите магарии правеше (май нещо по управлението на радиото да не беше).Като го разбрах, успях и да го локализирам с мултицет (проявяваше се при извиването на кабела, най-често).Тогава направо го наместих в радиото (вместо касетката ) и импровизирах със свързването. Но не ползвах на неговия кабел края към ятура... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #6 Отговорено 23 Август, 2021 Значи ще трябва да пробвам варианта или с нов кабел или със запояване, че мията букса ми изглежда зле, но може и да се окаже че проблема е в кабела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #7 Отговорено 23 Август, 2021 Сега като качих снимките на компютъра и като ги увеличих, се вижда как вътрешноста където са пинчетата, е пълно с корозия и може заради това да ги прави тея шашми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #8 Отговорено 24 Август, 2021 С тази корозия, няма какво да се чудиш. Проблема е, че не се знае колко навътре е влязла. Запояването няма да е много готина процедура, предвид, че и разпиновка трябва да търсиш. Ама като гледам цените на кабелите - по добре го отрежи и си поиграй с поялника. Иначе Това е в Алито, но цените в OLX-а са същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #9 Отговорено 24 Август, 2021 Аз мисля да взема да ги просвиря с мултицета и да си начертая една схема къде какво отива. Аз се чудя да опитам с утп кабел от интернет но той е с 8 жици вътре, а на мен ми трябват 9, освен да го разделя снопа и да добавя една жица и после една шлафка и готово, и после накрая след запояването горещ силикон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #10 Отговорено 24 Август, 2021 (Редактирано) Няма нужда от UTP или друго. Срежи буксата на оригиналния и ползвай неговите жици. Редактирано 24 Август, 2021 от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #11 Отговорено 24 Август, 2021 Може би и ти си си прав, но ми се иска да се презастраховам, че горе колегата до колкото разбрах при него проблема бил в кабела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
july`s 32 #12 Отговорено 24 Август, 2021 Сега като видях буксата, нахлуха спомениТя беше. Все едно беше поразяла изолациите на кабелите и имаше измеримо съпротивление между каблчетата.Буксата към самия yatour, която си снимал.Иначе аз го извадих от неговата кутия, запоих там някъде по платката и вместо кутия, го напъхах в "касетофона" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #13 Отговорено 25 Август, 2021 Просвирих ги 2 пъти от единия край на кабека до другия и 2 пъти от края на кебела до спойките на конектора на платката. Интересното че C и D излизат на една и съща спойка/краче и при четирите проверки. И същъ като мушна по 1 кламер в C и D и пак ми свири че са свързани. Ако някой може да потвърди че трябва да е така ще е супер. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #14 Отговорено 25 Август, 2021 Колега ето схемата на тази букса. Дано ти е полезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #15 Отговорено 26 Август, 2021 Дефакто се падат пинче 13 и14 да са едни краче Тази вечер ще се опитам да разпоя буксата и да оголя буксата на кабела към устройството, за да видя как са запоени нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #16 Отговорено 30 Август, 2021 Така, разбрах защо тези два кабела ги дава на едно място, те всъщност са екранировка на други 2 кабелчета от снопа и затова ги дава на едно място. Сега ме тревожи друго, на B5 и B6 ми ги дава че са окасени, като б5 са точно тези 2та екранираните (right channel(-) и left channel (-) ), a б6 е ground. Ако някой има свалено устройство и ако може да ми просвири с мултицена тези 3 точки да каже как е ще съм много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #17 Отговорено 31 Август, 2021 Направих го, остана сами да се тества, малко ме е шубе, някой има ли идея ако нещо не сработи, мога ли да повредя нещо по колата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #18 Отговорено 31 Август, 2021 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #19 Отговорено 31 Август, 2021 Най-много да опаткаш нещо в тази платка: Нема страшно, това е радиото. В най - лошия случай, ще останеш без радио(климатик евентуално) за не известно време. Евала за труда и упоритостта!🍻 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове