Jump to content
RadmO

Питане за пистов ремък Акорд К24

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Съжалявам за новата тема, но от два часа и половина ровя из форума с надеждата, че ще намеря една стара тема за ЦРВ и сходен проблем, но без успех.

Вчера пътувах от София към Банско и на магистралата преди Дупница, се откъсна шайбата с бобината на компресора на климатика.(Снимките)

Въпроса ми е, дали някой знае големината на пистовия ремък, който става да се сложи временно преди взимането на нов компресор? Този е тотално смазан.

Не съм съвсем сигурен, че им разлика между К20 и К24, според мен няма но, нека по-компетентен от мен каже. Споменавам го, защото въпросната тема за ЦРВ, колегата беше дал точният размер за "времянка" на пистовия ремък. 

viber_image_2021-08-20_17-20-00-913.jpg

viber_image_2021-08-20_17-20-24-113.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато някой се сети или намери темата, може да омотаеш нещо гъвкаво и неразтегливо около ролките и така че разбереш максималната дължина (обиколка) на ремъка. Максимална, защото при липса на ремък обтягащата ролка ще е максимално разтегната.

Чувал съм едно време, че на жигулите връзвали дамски чорапогащи, като се скъса ремък на пътя но не съм виждал и не твърдя, че ще работи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Градски легенди, но може да помогне да събуеш някоя мадама. :)

Едно време шайбите бяха клиновидни - отдавна вече са с канали.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че едно време нямаше такива оптяжни ролки, а понеже те натиската обратана страна на ремъка, т.е. са гладки, вариантът с дамските чорапи май няма да стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правено е тук на К20 мотор и съм сигурен и че на К24 ще стане. Просто от място да се върнеш за ден 850лв. не е приятно. Затова търся някакъв вариант поне да не оставам без кола. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитай чичо Гошо k24 belt without compressor, или bypass A/C k24 и ще излязат видеа и различни теми в други форуми. На пръв поглед ми попадна размер 52”, но все пак аз бих премерил и по описания от мен по-горе начин

Редактирано от Terje

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Съжалявам, че не мога да помогна по темата, но имам един въпрос който би ми помогнал на мен.

 

Преди да се откъсне ролката, чуваше ли се "металически" шум, или всичко беше тихо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, Terje said:

Попитай чичо Гошо k24 belt without compressor, или bypass A/C k24 и ще излязат видеа и различни теми в други форуми. На пръв поглед ми попадна размер 52”, но все пак аз бих премерил и по описания от мен по-горе начин

Там е работата, че явно търсенето ми при чичо Гошо е било грешно! Благодаря за насоките! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, martinhristov said:

Здравейте,

 

Съжалявам, че не мога да помогна по темата, но имам един въпрос който би ми помогнал на мен.

 

Преди да се откъсне ролката, чуваше ли се "металически" шум, или всичко беше тихо ?

Ами при мен лично, не се чуваше нищо специално, оказа се че е запекъл лагера и всичко е станало на кайма. Майстора ме убеждава, че е трябвало да свири или поне да се чува, но при мен със 140км в час на магистралата само видях парчренца метал и удар като се откъсна. Проверка в сервиз най-добре! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някакви други поражения има ли? Чувал съм специално за скъсани оси на алтернатори при надлъжно разположен двигател (примерно мойта ц-класа), където ролката минавала през радиаторите чак... Все пак тази ролка е значително по-малка от шайбата на компресора и с оборотите, с които се движи, може да се допусне такова стечение на обстоятелствата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лично не, иначе ме питаха как са щетите, защото обикновенно заминава радиатор от удара. При мен късмет...няма поражения по нищо друго. Сега се чух с майстора и каза, че по спецификация ако няма климатик, трябва да се сложи ролка на мястото на компресора иначе не ставало с вариант по-къс ремък! Майстора е за смяна! :D :D :D

 

 

Редактирано от RadmO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква логика, ако се променят значително площите на триене между ремъка и ролките. Но ако е за временен вариант, не мисля, че ще е проблем, а и от това видео се вижда, че единствено площа на триене на водната помпа е засегната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...