Liver75 0 #1 Публикувано 26 Април, 2021 Здравейте и апелирам за помощ, ако някой се е сблъсквал със следния проблем. Преди месец ми бяха сменени съединителя и двете помпи. В началото всичко беше добре, но след това се появи проблем с буксуване. Вдигам капака и гледам долната помпа в разпънато положение и задържала вилката. Разхлабих пробката, прокапа течност, буталото се прибра, съответно и вилката. Така се повтарят нещата на около 30,40 км. Сменихме долната помпа с нова, но проблема пак се появи. Ще бъда много благодарен, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и удари едно рамо със съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stef78 6 #2 Отговорено 26 Април, 2021 Не съм се сблъсквал с такъв проблем,но първото което ми идва на ум е, ако има маркуч между двете помпи да се е раздул отвътре ,и като натиснеш педала долната помпа като избута вилката после течноста не може да се върне обратнонагоре и затова долната помпа да остава в натиснато положение 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #3 Отговорено 28 Април, 2021 Да не са ти сложили DOT5.1? Трябва да е 4 задължително! Пробвай с друга сп. течност и продухай и изплакни с новата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 28 Април, 2021 С Дот 5.1 няма да има проблеми никога , с Дот 5 ще има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #5 Отговорено 28 Април, 2021 Да! Имах колебание! Благодаря за корекцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове