doto 2 #1 Публикувано 20 Април, 2021 Здравейте, притежавам црв 150кс, двигател К20А4. Може ли някой колега да разясни, какво означават белезите на шайбата и на кой белег е в горна мъртва точка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #2 Отговорено 21 Април, 2021 (Редактирано) http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_2i.htm#155533 Ако питането е за реглаж на клапани - по-добре ги прави на 2 пъти, а не на 4, че тея маркери нямат нацелване след ГМТ. Редактирано 21 Април, 2021 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doto 2 #3 Отговорено 21 Април, 2021 Благодаря за отговора. При мен при съвпаднали белези на колелата на газоразпределението, шайбата на коляновия вал е на първия белг. Ходих на диагностика в Хонда Бургас и ми казаха, че ъгъла на запалване е по малък от стандартното, но на запомних стойностите. Прави ми впечатление, че във ниските обороти двигателя е много бърз и чука, а във високите обороти двигателя е много шумен/бучи, все едно е в критични обороти/ и се замислям нали не е от центровката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #4 Отговорено 21 Април, 2021 Ясно. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4d.htm#157909 Иначе това ти е за запалването, виж параметрите и сравни с това, което са ти казали. Много съм бос в тая област... Ние не сме с делко/дистрибутор, честно казано не знам как се прави центровка. Ако е от центровката де, тука майсторите само могат да кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 22 Април, 2021 (Редактирано) ..... ! ... !! ..1вия е предварението после е за гмт. Този който е сам е гмт. Редактирано 22 Април, 2021 от fenabg 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове