Jump to content
D.Zapryanov

Пречукване от D към R

Recommended Posts

Скоро взех Акорд 7 комби 2.4 автомат комби 2005г. с лек удар отпред като колата си пали и върви.В момента го възстановявам.Въпроса ми е ,че чух пречукване при смяна на позициите от D на R..При запалване и превключване от P през R,N на D няма проблем,но при връщане обратно само когато лоста минава през R се чува щракване(пречукване).Иначе като се кара на D предавките няма чукане предърпване и други такива странности всичко си е наред.Погледнах щеката на маслото на скоростната кутия като нивото му милиметър над минимума ,а иначе маслото е бистро.Някой ако може да даде информация относно това ще  съм благодарен.

Редактирано преди 2 часа от D.Zapryanov

 

Цитирай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега имоти моят автомат е така при преминаване от D на R и обратното, акорда е префейс, като цяло се усеща как превключва и малко ме дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че се усеща преминаването от D на R мисля, че е различно от това да се чува почукване. Аз съм с комби фейслифт. Усещам превключването на лоста по предавките само когато го местя веднага след запалване на двигателя. Предполагам е така заради поддържаните по - високи обороти докато е студен. Няма шумове от кутията. Само по "тежко" влизане на предавката и колебание на оборотите за секунда. Също така съм имал по трудно смяна на предавка, когато колата е била спряна на наклон и е оставена на Р преди да бъде опъната ръчната. Но пак няма чукане или други звуци от кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямате драма с кутиите, нито с лоста, а между тях няма физическа връзка и звук и вибрация се усещат по купето.

От Р през R на D колата не е била в движение, докато при обратния ход понякога човек не изчаква пълното спиране до 0, или движи лоста по-бързо от нужното. В този случай има увличане от маслото, а и реверс зъбчатката се мести физически.

Случвало ми се е на всичките ми кутии, без да е имало последици.

Просто преди да засилите лоста към Р гледайте да сте спрели. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Г. Писаров под наклон винаги първо се дърпа ръчната, пуска се на неутрална за да задържи от ръчната и след това се включва на P, за да няма проблеми при следващо палене и превключване на D/R, като цяло винаги се гледаха тампоните на мотора и кутията, вижда се състоянието им когато са демонтирани, иначе при мен има леко подскачане на колата при включване на R от D и обратното при напълно загрят мотор, на студен мотор не съм се втурачвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, ceco_accord написа:

Нямате драма с кутиите, нито с лоста, а между тях няма физическа връзка и звук и вибрация се усещат по купето.

От Р през R на D колата не е била в движение, докато при обратния ход понякога човек не изчаква пълното спиране до 0, или движи лоста по-бързо от нужното. В този случай има увличане от маслото, а и реверс зъбчатката се мести физически.

Случвало ми се е на всичките ми кутии, без да е имало последици.

Просто преди да засилите лоста към Р гледайте да сте спрели. :)

Колега ако става бързо превключването от D до P, няма яд, но ако си превключвам целенасочено от D на R и обратното в напълно спряло положение има леко подкачане, както и се усеща винаги превключването на скоростите от 1 до 5 и обратното, при Мерцедес 5G tronic кутията е като по масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондовия автоматик няма общо с другите планетарен тип автоматици!

 

Виж видеото в пост 3 на тази тема.

 

Типове трансмисии - Полезна информация за всяка Хонда. - Hondabg.com Форуми.url

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях го ceco_accord, на мен ми се случвало да включа 2-ра скорост вместо 4-та при 150 км/ч и то цели 3 пъти, буквално сеедно скочих на спирачния педала, няма нищо повредено и колата все още си се кара, даже подминава 300 к км. Видях по разни клипове за проблем с цедките на соленоидите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - всички тия неща, който ние пишем са ОК. Но колегата казва, че има някакво щракане/чукане. Аз написах само моменти, когато може да има някакво, различно от гладкото превключване на лоста, и че няма такива паразитни звуци, като щракане/чукане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...