D.Zapryanov 0 #1 Публикувано 6 Март, 2021 Скоро взех Акорд 7 комби 2.4 автомат комби 2005г. с лек удар отпред като колата си пали и върви.В момента го възстановявам.Въпроса ми е ,че чух пречукване при смяна на позициите от D на R..При запалване и превключване от P през R,N на D няма проблем,но при връщане обратно само когато лоста минава през R се чува щракване(пречукване).Иначе като се кара на D предавките няма чукане предърпване и други такива странности всичко си е наред.Погледнах щеката на маслото на скоростната кутия като нивото му милиметър над минимума ,а иначе маслото е бистро.Някой ако може да даде информация относно това ще съм благодарен. Редактирано преди 2 часа от D.Zapryanov Цитирай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #2 Отговорено 5 Декември, 2021 Здравей колега имоти моят автомат е така при преминаване от D на R и обратното, акорда е префейс, като цяло се усеща как превключва и малко ме дразни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #3 Отговорено 5 Декември, 2021 Това, че се усеща преминаването от D на R мисля, че е различно от това да се чува почукване. Аз съм с комби фейслифт. Усещам превключването на лоста по предавките само когато го местя веднага след запалване на двигателя. Предполагам е така заради поддържаните по - високи обороти докато е студен. Няма шумове от кутията. Само по "тежко" влизане на предавката и колебание на оборотите за секунда. Също така съм имал по трудно смяна на предавка, когато колата е била спряна на наклон и е оставена на Р преди да бъде опъната ръчната. Но пак няма чукане или други звуци от кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #4 Отговорено 5 Декември, 2021 Нямате драма с кутиите, нито с лоста, а между тях няма физическа връзка и звук и вибрация се усещат по купето. От Р през R на D колата не е била в движение, докато при обратния ход понякога човек не изчаква пълното спиране до 0, или движи лоста по-бързо от нужното. В този случай има увличане от маслото, а и реверс зъбчатката се мести физически. Случвало ми се е на всичките ми кутии, без да е имало последици. Просто преди да засилите лоста към Р гледайте да сте спрели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #5 Отговорено 5 Декември, 2021 Колега Г. Писаров под наклон винаги първо се дърпа ръчната, пуска се на неутрална за да задържи от ръчната и след това се включва на P, за да няма проблеми при следващо палене и превключване на D/R, като цяло винаги се гледаха тампоните на мотора и кутията, вижда се състоянието им когато са демонтирани, иначе при мен има леко подскачане на колата при включване на R от D и обратното при напълно загрят мотор, на студен мотор не съм се втурачвал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #6 Отговорено 5 Декември, 2021 преди 4 минути, ceco_accord написа: Нямате драма с кутиите, нито с лоста, а между тях няма физическа връзка и звук и вибрация се усещат по купето. От Р през R на D колата не е била в движение, докато при обратния ход понякога човек не изчаква пълното спиране до 0, или движи лоста по-бързо от нужното. В този случай има увличане от маслото, а и реверс зъбчатката се мести физически. Случвало ми се е на всичките ми кутии, без да е имало последици. Просто преди да засилите лоста към Р гледайте да сте спрели. Колега ако става бързо превключването от D до P, няма яд, но ако си превключвам целенасочено от D на R и обратното в напълно спряло положение има леко подкачане, както и се усеща винаги превключването на скоростите от 1 до 5 и обратното, при Мерцедес 5G tronic кутията е като по масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #7 Отговорено 5 Декември, 2021 Хондовия автоматик няма общо с другите планетарен тип автоматици! Виж видеото в пост 3 на тази тема. Типове трансмисии - Полезна информация за всяка Хонда. - Hondabg.com Форуми.url Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #8 Отговорено 5 Декември, 2021 Видях го ceco_accord, на мен ми се случвало да включа 2-ра скорост вместо 4-та при 150 км/ч и то цели 3 пъти, буквално сеедно скочих на спирачния педала, няма нищо повредено и колата все още си се кара, даже подминава 300 к км. Видях по разни клипове за проблем с цедките на соленоидите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #9 Отговорено 5 Декември, 2021 Да - всички тия неща, който ние пишем са ОК. Но колегата казва, че има някакво щракане/чукане. Аз написах само моменти, когато може да има някакво, различно от гладкото превключване на лоста, и че няма такива паразитни звуци, като щракане/чукане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове