Pa4oOOooOO 8 #1 Публикувано 1 Март, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги, колата е Хонда Сивик 1.8 бензин 140 коня от два дни имам следния проблем, при съвсем малко загряване на колата се включват и двете перки на радиатора след известно време спират после пак тръгват колата не може да загрее стрелката не отива до средата колкото и да я карам. Маркуча след термостата си стои студен най вероятно не отворя втория кръг. Някой имал ли е такъв проблем? Редактирано 1 Март, 2021 от Pa4oOOooOO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #2 Отговорено 1 Март, 2021 Колко до средата искаш да отиде стрелката? Тя стои малко под средата и така остава и на -25 и на + 45. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pa4oOOooOO 8 #3 Отговорено 1 Март, 2021 Благодаря за отговора. Беше ми много полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #4 Отговорено 2 Март, 2021 Това е нормалното положение. От тук нататък нагоре или надолу не е наред. Иначе тази кола загрява бързо. Сега обаче все още е зима и ако я караш на много къси разстояния, няма как да искаш да е оптимална температурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pa4oOOooOO 8 #5 Отговорено 2 Март, 2021 Да за температурата ми стана ясно, благодаря. Но понеже е зима и за това не ми се вижда нормално тия перки да се включват. Тази сутрин вече се включват директно с даването на контакт. След малко съм на диагностика да видим датчик ли е реле ли е? Ако отстраня проблема ще пиша от какво е било точно, може да е полезно за някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #6 Отговорено 2 Март, 2021 Да не си пуснал климатика, обикновено при пуснат климатик перката се включва при контакт? При загрял двигател, тоест каран поне 15мин, то маркуча след термостата трябва да е топъл. Tова което описваш си го обяснявам по следния начин: термостата не ти отваря, а имаш два температурни сензора, единия е на главата, другия на радиатора, този на радиатора ти показва температурата вътре на таблото и за това стрелката не се покачва, а този на главата управлява вентилаторите и за това те се включват, защото двигателя вече превишава нормалната работна температура, защото термостата не отваря големия кръг. Предполагам имаш парно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pa4oOOooOO 8 #7 Отговорено 2 Март, 2021 Да парно има. Ето две снимки от диагностиката на двата датчика. Оказа се че датчика който е на радиатора и включва перките е постоянно на 100 градуса. И от там и перките са нон стоп включени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pa4oOOooOO 8 #8 Отговорено 2 Март, 2021 Здравейте, отново. След развиване на датчика се оказа, че едно от крачетата му е прекъснато и е останало в буксата и не е давало хубава връзка. Бърза смяна на датчика и нова букса и всичко е както преди. Проблема е решен. Надявам се темата да е била полезна за някой. 1 3 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове