Amaron 13 #1 Публикувано 24 Февруари, 2021 Здравейте колеги Имам следното запитване, един и същ ли алтернатор използват дизеловите и бензиновите модели от 2007-2011. Има ли някаква разлика? И някой знае ли какъв е зарядния ампераж? По owner manual пише, че капацитета на акумулатора трябва да е 45 AH/20 HR за бензинови и 74 AH/20 HR за дизелови автомобили. А моя автомобил е бензинов, но някак си малък ми се вижда препоръчания, и си мисля да сложа този, който е за дизелов двигател. Какъв е вашия опит в тази област ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #2 Отговорено 24 Февруари, 2021 Със сигурност не е един и същ алтернатора. Няма смисъл да слагаш толкова голям и най-вероятно няма да го събереш 74. Ако толкова искаш по-голям пробвай със следващия, там 50-55 Ач. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 17 #3 Отговорено 24 Февруари, 2021 Ех, тия жълтурковци с дръпнати очички отново нещо не са сметнали, както трябва. Няма ли да назначат най-накрая инж.Ганьо Балкански да им ги изчислява тия работи?И друго се замислям: тая кола как 10, че дори и повече, години е палила с толкова малка батерийка?Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #4 Отговорено 24 Февруари, 2021 Ако не ползваш колата за озвучаване на сватби не ти трябва по-як акумулатор. На сивика от подписа ми за 15 години имам една смяна на акумулатора и то смених оригиналния. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Amaron 13 #5 Отговорено 26 Февруари, 2021 Благодаря колеги за мненията и съветите. Мисля, че изчепкахме темата. По темата за алтернаторите на бензиновите модели са 100 А , а на дизелите са малко повече 130 А. То е ясно, че японеца е направил сметките, но както казваше един даскал " винаги има място за подобрения" Относно акумулаторите, смята се че оптималния ток за зареждане трябва да бъде 0,05 от капацитета му, така се постига пълно възстановяване на капацитета на клетките на акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове