Jump to content
Zhelyazkov

Скоростна кутия на хрв

Recommended Posts

Здравейте,

от 10тина дена имам Хонда ХРВ 1.6 ,105 КС ,3 врати , с предно предаване /НЕ е 4х4 модел/

Все още свиквам с автомобила, но имам притеснения, че нещо не е съвсем наред с 1ва скорост.На 10 пъти веднъж не я уцелвам сякаш. Влиза трудно / налага се малко сила/. Та ходих при един майстор и ми каза ,че по описанието което му давам вероятно е синхронизатора на 1ва, но да съм карал така че било скъпо и трудно за оправяне. Въпросите ми на, който търся отговор са: 

1) има ли да се продава нов такъв синхронизатора / в Интернет магазините не намерих/ и ако има на каква цена би бил?

2) втора употреба ако търся скоростна кутия от която да ми смъкне майстора на каква цена е? Цяла кутия или само съответния чарк.

3) една и съща ли е скоростната кутия с тези, който са пак само с предно предаване ,но с 5 врати

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвой да смениш маслото там,сигурно не е сменянано  никога.

Маслото е това

1950658019_Screenshot_20210203-195450_SamsungInternet.thumb.jpg.f8ac13c663a63eb9a98cb8de01e30dfc.jpg

 

https://honda-solaray.bg/product/351/transmisionna-technost-honda-mtf-3-1l.html

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея колко може да събира? Колко литра масло ми трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, като усетя че запецва включвам на втора и после на първа си влиза идеално, а на място влиза идеално първа , когато не е запелена колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0 - смени майстора 
1- не ти трябва 
2- не , не е от него 
3 не 
1 литър 
Някоя помпа вероятно е тръгнала и не отцепва добре съединителя но е малко вероятно , щом 2ра влиза. смени си маслото в кутията 1.8 литра ти трябват . Ако няма кой да ти прати линк от де да си ги купиш аз ги имам винаги на склад . ''От чужбина пък там всичко е по на далавера.''  

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

345453493_.thumb.png.9e6e1dda759e01bd49a469cd309dd392.png

Провери си и казанчето на съединителя,там течността е спирачна ДОТ4,трябва да е бистро като олио.

Смяната  е чрез източване от долната помпа.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато пак ти го направи, опитай леко да пуснеш съединителя(с един-два см.) и виж дали ще влезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Zhelyazkov написа:
Преди 7 часа, D-D написа:

Когато пак ти го направи, опитай леко да пуснеш съединителя(с един-два см.) и виж дали ще влезе.

Пробвах , мръднах съвсем леко педала на съединителя назад и влезе идеално. За какво трябва да говори това?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уморен претискателен диск, карай и си свиркай. Ще го оправиш като сменяш съединителя. Това не изключва смяната на маслата

Редактирано от D-D
Много е конкретно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да прецакам скоростна кутия така? И още един въпрос, каква е цената на средно читав комплект съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, да кажат майсторите, аз не бих сменил съединителя без други симптоми просто включвай 2,1 внимателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото на кутията и смяната на скоростите стана по-приятно. Проблема ,обаче май не изчезна. Прави ми впечатление обаче ,че днес в студеното време сякаш по-често се случва да запецва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ли  течноста на съединителя.

Там какво е състоянието.

При смяната на маслото на кутияна не изтича всичкото,някой път се налага и втора смянаслед определен пробег, ако и било зле маслото.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами единия майстор уш го гледа маслото,спирачната течност и пр. ,каза че били Ок. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/3/2021 at 10:31 PM, CARPERA said:

345453493_.thumb.png.9e6e1dda759e01bd49a469cd309dd392.png

Провери си и казанчето на съединителя,там течността е спирачна ДОТ4,трябва да е бистро като олио.

Смяната  е чрез източване от долната помпа.

 Гледането е измерване на влагата чрез уред,но това не показва състоянието  на течноста долу в помпите.

Направи това,то и ти можеш да погледнеш отвърти капачката и виж.

Спирачната течнос се сменя на 2-3год,

Ако не е правено е хубаво да се смени.

И в казанчето на спирачките и в казанчето на съединителя е ДОТ4.

Ако искаш качи някоя снимка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бистра си е течността ,леко лепкава има си ниво сякаш. 

В крайна сметка явно ,ще се кара докато се счупи нещо. И все пак ако е прецакан синхронизатора какво са симптомите? Ако е съединител ,мога ли да прецакам скоростна кутия така?

 

Редактирано от Zhelyazkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 10 км е квартала спри-тръгни само с идеята да наблюдавам какво и кога се случва изводите са следните. 

Като запецне скоростния лост много внимателно отпускам съединителя без да спирам да натискам лоста и така докато отпусна педала на цяло скоростния лост си стои запецнал ,а хъркане няма - скоростната кутия сякаш изобщо " не я стигам" с лоста. 

Възможни причини и възможни последствия , ако не го оправя и карам така? / Като цяло сега в студеното обаче става доста по-често от преди/

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Zhelyazkov said:

Бистра си е течността ,леко лепкава има си ниво сякаш. 

В крайна сметка явно ,ще се кара докато се счупи нещо.

 

Това не е спирачна течност.

И в двете казанчета грябва да е на мах.

Ако си решил наистина да се кара докато се счупи нещо,няма смисъл от тези процедури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, след всичките ми наблюдения и опити стигнах до извода ,че жилата на скоростния лост се бъзикат като е студено времето. Топло ли е нема проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...