Cooky 0 #1 Публикувано 3 Февруари, 2021 Здравейте досега никога не съм карал Хонда или Японски автомобил. Само VW Ако може информация за Хонда Црв 2 генерация бензин газ. Решил съм да закупувам но доста прочетох по форуми и други тем подобни за врати оплатнения,горене на масло,компресор на климатроник. Ако може реален съвет че не са никак евтини тези автомобили. И нека бъдат точно и ясно какво да гледам ако закупувам тази марка и модел Автомобил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 3 Февруари, 2021 Здравей, преместих ти темата в раздела за ЦРВ 2 генерация. За 5-6 години експлоатиране на въпросния автомобил с тези неща не съм имал проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cooky 0 #3 Отговорено 3 Февруари, 2021 Благодаря ви просто много вече се напарих на автомобили доста ремонти правя търся нещо по здраво да е с по малко ремонти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Narmag 0 #4 Отговорено 8 Април, 2021 Вече 10 години карам само Хонди. Не съм имал проблеми с абсолютно нищо. Обслужвам си я, като му дойде времето и си я карам. Няма да сгрешиш с Хонда. Не съм фен на алтернативните горива, аз лично не бих си сложил газ или друго. Обичам всичко да си е, както са го направили от завода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 8 Април, 2021 Здравей! Хонда ЦРВ2 е неразрушим автомобил в правилните ръце.За съжаление 90 % от обявите са от неправилните ръце.А собственик с читав просте не го продава... Какви са им болежките...списъка е дълъг и доста зависи от къде е внос. На първо място слаб двигател от към ненавременна смяна на маслото и неправилно масло. Страдат биелни лагери ,верига ,разпределителни валове,особенно изпускателния,маслена помпа,хидравлична помпа,хидравличен маркуч до рейката,съединител на климатика,витек клапан. Това не са фабрични дефекти,а слаби места заради неграмотни собственици и калпави майстори. Ръчната ск,кутия е почти вечна,автоматичната ,като горното за двигателя ,но се води най-здравата в света. Заден диференциал пак същото.при редовно обслужване е вечен.Първия път като решиш да издърпаш някого от пряспа или пясък е долу.Вътрешни карета са малко слабички.За българските пътища окачването се държи добре,като задни пружини почти винаги са омекнали и задницата се вижда леко разкрачена..С други думи...като кушуваш с майстор разбираш от Хонди или собственик на същия модел...че му знай болежките. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1577 #6 Отговорено 8 Април, 2021 Off Topic Спите! Темата е на два месеца. Питащият има друга тема на същата тема (), където малко се цупи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове