Jump to content
peter.petrov

Картерна вентилация

Recommended Posts

Здравейте, колата е honda cr-v 2011 i-dtec, въпроса ми е има ли картерна вентилация или така наречения PCV клапан, и къде се намира. Питам защото намирам информация само за бензиновите двигатели, за дизела няма нищо.

 

А защо питам за картерната венилация е защото забелязах при запален двигател, че като дръпна рабуша за маслото и от там се усеща въздушен поток навън, който бих казал е доста усезаем. От както съм я купил и смених маслото с yacco 0w30 съм минал 4000 км и не забелязвам да гори масло, но какъв и е проблема незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има картерна вентилация Ето тук е изведена. Номер 11.

 

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2011/22-ELEGANCE/ENGINE/CYLINDER-HEAD-COVER-DIESE-L-/17SWAB01/E__3900/1/20464

 

Предния модел двигател няма никакви клапани и филтри и ми избива омасляване там където се включва преди турбото :( 

Така като гледам картинките и този няма.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Сега след дълго четене разбрах, че това е половината от вентилацията на картера това което е показано на линка вкарва чист въздух от колектора в двигателя, аз питах за другата част която се запушва - клапана от картера който пропуска картерните газове към (тук не сум сигурен) въздушния колектор за доизгаряне.  Така се получава кръговрат или вакум и ако този клапан е запушен се повишава картерното налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако не се лъжа тази тръбичка точно там отива, само че при дизела минава през турбото, през интеркулера и тогава във входящия колектор. Така като гледам къде е включено преди турбото трябва да засмуква отгоре, а не наобратно както казваш.

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам може само да гадаем докато някой добър човек не вземе да обясни за тези двигатели какво се случва с тези клапани за картерна вентилация, защото чета че те са консуматив и трябва да се сменят от време на време. Особенно ако имаш съмнения, че са запушени.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@peter.petrov  За Хонда специално ли четеш? 

Щото при немците е друго. Клапани филтри, които се сменят консуматив, сложна работа. Тук май няма такива неща. И за добро и за лошо.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли това което съм оградил на картинката какво е. А дали не е PCV клапана(едно от двете)  на n22b3?

n22b3.jpg

Редактирано от peter.petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...