Jump to content
Didooo

Honda crv 1 не иска да запали ...

Recommended Posts

Здравей те  нов съм в форумът и съжалявам ако съм объркал мястото за темата .Проблемът ми е следния карам хонда црв 1 1999 147к с газова инжекция ,вчера опитах да я проверя за грешки но не успях нямаше нужната програма след което опитах да запаля и не стана върти стартират но копчето на газта не свети следователно потърсих бушон изгорял и не открих някъкв идей къде да търся проблема ?на колата съм и сменял кабели свещи бобина има газ и бензин и до последно съм я карал ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има си раздел CRV 1 не е трудно да го намериш.

Моля те като пишеш задавай въпроси в отделни изречения.

Как се опита да я провериш за грешки опиши,програма не е нужна ако го правиш с кламер.?

Върти стартира,и какво друго свети по таблото,копчето за газта го остави нали пали на бензин.

Имаш бушони в коша табло и табло под кормилото малко в ляво .

Обикновено в това в коша там се връзват газаджиите и лесно ще познаеш кабела им с външен бушон е.

Таблото в коша,маркирал съм бушона за ресет.

880718924_viberimage2019-03-0913_52_36.thumb.jpg.df8038a75a7cb8baf2f079ef9a93c45d.jpg

 

Буксата и как се окъсява

269510186_.thumb.jpg.948caa7622a4c156ffe643c927c1aaeb.jpg545067563_.thumb.jpg.73434b5b99c0e7ea3b279d612069b245.jpg

 

Quote

след което опитах да запаля и не стана върти стартират

Кое точно не успа да запалиш,кое стартита.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачих го с лаптоп но не откри първата версия на црв имаше само втората и се отказах та колата върти на стартер но не пали този бушон е здрав който ми посочи .Тази букса която е на снимката е до тази която се прави диагностиката  и как точно и колко време да го укасъя? Благодаря ти за бърза отговор :)  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, CARPERA написа:

Да има си раздел CRV 1 не е трудно да го намериш.

Моля те като пишеш задавай въпроси в отделни изречения.

Как се опита да я провериш за грешки опиши,програма не е нужна ако го правиш с кламер.?

Върти стартира,и какво друго свети по таблото,копчето за газта го остави нали пали на бензин.

Имаш бушони в коша табло и табло под кормилото малко в ляво .

Обикновено в това в коша там се връзват газаджиите и лесно ще познаеш кабела им с външен бушон е.

Таблото в коша,маркирал съм бушона за ресет.

880718924_viberimage2019-03-0913_52_36.thumb.jpg.df8038a75a7cb8baf2f079ef9a93c45d.jpg

 

Буксата и как се окъсява

269510186_.thumb.jpg.948caa7622a4c156ffe643c927c1aaeb.jpg545067563_.thumb.jpg.73434b5b99c0e7ea3b279d612069b245.jpg

 

Кое точно не успа да запалиш,кое стартита.

Не запали колата само върти на стартер и си мисля че копчето на газта спира и бензиновите помпа 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш на контакт се чува помпата бензиновата как подкача.?????????

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се но не пали ако дам на късо както и посочено на снимката ще се получи ли ?

Редактирано от Didooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там за сега не бърникай бързаш ,това не е стартов бутон.

Пробвай да ресетнеш компа,сваляш клемите на акумулатора,сваляш въпросния бушон от снимката за минута,пак го поставяш.

Пробвай да запалиш.

Ето какво се прави с двупиновата букса

https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/190022-авто-диагностика-хонда-цр-в-1997-2002-от-дву-пиновият-конектор

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах нищо ,не запали обаче при мен беше 15А не 7.5А дали е изгоряло нещо друго ?

Редактирано от Didooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимай твоето табло,това в коша ,маха се 7.5А  за да се рестартира и се връща пак не търсим изгорял бушон.

После си ги прегледай всичките.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, CARPERA написа:

Снимай твоето табло,това в коша ,маха се 7.5А  за да се рестартира и се връща пак не търсим изгорял бушон.

После си ги прегледай всичките.

Ето снимка на таблото 

20210123_194851.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капака каква пише,снимай там интересува ни 7.5Аа като гледам някой ти го е подменил с 15А с което може да запалиш инсталацията на колата.

Бушоните здрави ли са в това табло,разкачи ли акумулатора  изчакай малко повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го с 7.5а и всички са здрави на всякъде махнал съм климата след малко ще опитам отново и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двете места трябва да са  7.5А.

Възстанови ги както са по капака после.

Това е шоковия бутон той прекъсва гориво да помпата,малко над буксата е и по навътре.Натисни го ако не се натиска и прещраква значи не е задействан.

post-448-0-41249300-1463477013.thumb.jpg.6d0ccc69d93b930d6dcd4d5af015c7be.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново нищо но вече не се чува помпата само едно щракане от пред и като започна да въртя килметражът помръдва ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така преди се чува сега не ,как ги проверяваш  бушоните,на око  някога лъже.

Като ги размени ли се случи това.

Акумулатора разкачаш ли го.

Газовата светна ли,нали това беше първо преди да спре,за нейния бушон сигурен ли си.

Преди да закачиш лаптопа си  палеше колата така ли.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, CARPERA написа:

И на двете места трябва да са  7.5А.

Възстанови ги както са по капака после.

Това е шоковия бутон той прекъсва гориво да помпата,малко над буксата е и по навътре.Натисни го ако не се натиска и прещраква значи не е задействан.

post-448-0-41249300-1463477013.thumb.jpg.6d0ccc69d93b930d6dcd4d5af015c7be.jpg

 

Не се натиска ..  Смених бушона по схемата 

16114257640628298095918107088641.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, CARPERA написа:

Как така преди се чува сега не ,как ги проверяваш  бушоните,на ок  някога лъже.

Като ги размени ли се случи това.

Акумулатора разкачаш ли го.

Газовата светна ли,нали това беше първо преди да спре,за нейния бушон сигурен ли си.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали махнах буксата на шковия бутон и я върнах всичко е наред благодаря ти много приятелю и хубава вечер :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок радвам се че стана,внимавай като разкачаш букси.

И регулирай клапаните редовно с тази газова.

Модовете ще преместят темата.

Ако имаш въпроси питай там в раздел CRV1.

https://forums.hondabg.com/forum/112-cr-v-1ва-ген-1995-2001/

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,ако може и аз да се включа,....угасих я и не иска да запали-помпата не подкачва.Проверих бушоните -на око,пробвах да натисна Шок бутона,смених главното реле на помпата с ново втора употреба и не иска.Вечерта в която ме остави и разкачих акумулатора на другия ден отидох да я прибера отново не подкачваше,запалих я на газ принудително обърна на бензин и така се прибрах че незнаех дали ще ми стигне газта.Опитах се да премеря дали стига ток до помпата и не успях да подкарам лампата да светне.Когато се мъча да я запаля се чува странен звук от главното реле.Ако имате идей.CRV 1 99Г 147кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трабва ти еладжия и да не се проверява на око.

Очевидно не работи горивната помпа,проблема в реле, предпазител или самата помпа,трябва някой да ги провери.

Писал си че си обърнал на бензин и така си се прибрал,значи работи бензиновата помпа.

Може да е проблем  при самото запалване,тоест на контакт не се подава ток към помпата.

Може да е от клемореда на самия ключ.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сега забелязах че зеленото ключе изобщо не светва....аларма най вероятно е имала защото имам обемни датчици,но сега съм само с дистанционно за централното

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ти писах в фейса за ключето. Трябва ти майстор на аларми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но докато намеря търся и други варианти,в нета има но за црв немога да намеря.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Иванов Богдан said:

Колега сега забелязах че зеленото ключе изобщо не светва....аларма най вероятно е имала защото имам обемни датчици,но сега съм само с дистанционно за централното

Оригиналната аларма няма обемни датчици,зеленото ключе е за имобилайзера,и трябва да свети ,като разпознае ключа и колата пали.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам хонда црв 1 147 коня, имам следния проблем с нея колата първо гаснеще по време на движение  и не иска да пали след това, смених в делкото комутатора и бобината и се оправи сега не гасне в движение но като загрее колата и не иска да пали като изтине чак тогава пали. Едни хора ми казват че е датчик колянов вал други датчик разпределителен вал какво е вашето мнение? 
Благодаря ви предварително 🙂🙂🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мяза на комутатор. Той прави такива мизерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.04.2022 г. at 17:15, naskoo_delevv написа:

Здравейте имам хонда црв 1 147 коня, имам следния проблем с нея колата първо гаснеще по време на движение  и не иска да пали след това, смених в делкото комутатора и бобината и се оправи сега не гасне в движение но като загрее колата и не иска да пали като изтине чак тогава пали. Едни хора ми казват че е датчик колянов вал други датчик разпределителен вал какво е вашето мнение? 
Благодаря ви предварително 🙂🙂🙂

Здрасти колега,

Реши ли проблема,че съм на същия хал.

Колата се кара само на бензин в момента.

Топла няма палене,с изключение когато я пусна по дълъг наклон тогава пали трудно и в първите секунди е като задавена,не може да се изфорсира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги !

Пиша тук,за да помогна да не повторите моята грешка!

Колата отиде при ел.специалист,сменихме комутатор и бобина с нови,но проблема си остана! 

Сменил съм дистрибуторна капачка и кабели преди 2 години с Bosch,a и майстора каза че са ОК,

Да ама Не! 

След чудене и маяне,отваряне доги капака на главата за да проверим клапани и какво ли още не,решихме да сменим дистрибутарната капачка.

Проблема изчезна и всичко е наред !!!

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...