Didooo 6 #1 Публикувано 23 Януари, 2021 Здравей те нов съм в форумът и съжалявам ако съм объркал мястото за темата .Проблемът ми е следния карам хонда црв 1 1999 147к с газова инжекция ,вчера опитах да я проверя за грешки но не успях нямаше нужната програма след което опитах да запаля и не стана върти стартират но копчето на газта не свети следователно потърсих бушон изгорял и не открих някъкв идей къде да търся проблема ?на колата съм и сменял кабели свещи бобина има газ и бензин и до последно съм я карал ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Да има си раздел CRV 1 не е трудно да го намериш. Моля те като пишеш задавай въпроси в отделни изречения. Как се опита да я провериш за грешки опиши,програма не е нужна ако го правиш с кламер.? Върти стартира,и какво друго свети по таблото,копчето за газта го остави нали пали на бензин. Имаш бушони в коша табло и табло под кормилото малко в ляво . Обикновено в това в коша там се връзват газаджиите и лесно ще познаеш кабела им с външен бушон е. Таблото в коша,маркирал съм бушона за ресет. Буксата и как се окъсява Quote след което опитах да запаля и не стана върти стартират Кое точно не успа да запалиш,кое стартита. Редактирано 23 Януари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #3 Отговорено 23 Януари, 2021 Закачих го с лаптоп но не откри първата версия на црв имаше само втората и се отказах та колата върти на стартер но не пали този бушон е здрав който ми посочи .Тази букса която е на снимката е до тази която се прави диагностиката и как точно и колко време да го укасъя? Благодаря ти за бърза отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #4 Отговорено 23 Януари, 2021 преди 18 минути, CARPERA написа: Да има си раздел CRV 1 не е трудно да го намериш. Моля те като пишеш задавай въпроси в отделни изречения. Как се опита да я провериш за грешки опиши,програма не е нужна ако го правиш с кламер.? Върти стартира,и какво друго свети по таблото,копчето за газта го остави нали пали на бензин. Имаш бушони в коша табло и табло под кормилото малко в ляво . Обикновено в това в коша там се връзват газаджиите и лесно ще познаеш кабела им с външен бушон е. Таблото в коша,маркирал съм бушона за ресет. Буксата и как се окъсява Кое точно не успа да запалиш,кое стартита. Не запали колата само върти на стартер и си мисля че копчето на газта спира и бензиновите помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Като дадеш на контакт се чува помпата бензиновата как подкача.????????? Редактирано 23 Януари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #6 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Чува се но не пали ако дам на късо както и посочено на снимката ще се получи ли ? Редактирано 23 Януари, 2021 от Didooo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #7 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Там за сега не бърникай бързаш ,това не е стартов бутон. Пробвай да ресетнеш компа,сваляш клемите на акумулатора,сваляш въпросния бушон от снимката за минута,пак го поставяш. Пробвай да запалиш. Ето какво се прави с двупиновата букса https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/190022-авто-диагностика-хонда-цр-в-1997-2002-от-дву-пиновият-конектор Редактирано 23 Януари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #8 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Опитах нищо ,не запали обаче при мен беше 15А не 7.5А дали е изгоряло нещо друго ? Редактирано 23 Януари, 2021 от Didooo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #9 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Снимай твоето табло,това в коша ,маха се 7.5А за да се рестартира и се връща пак не търсим изгорял бушон. После си ги прегледай всичките. Редактирано 23 Януари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #10 Отговорено 23 Януари, 2021 преди 5 минути, CARPERA написа: Снимай твоето табло,това в коша ,маха се 7.5А за да се рестартира и се връща пак не търсим изгорял бушон. После си ги прегледай всичките. Ето снимка на таблото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #11 Отговорено 23 Януари, 2021 На капака каква пише,снимай там интересува ни 7.5Аа като гледам някой ти го е подменил с 15А с което може да запалиш инсталацията на колата. Бушоните здрави ли са в това табло,разкачи ли акумулатора изчакай малко повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #12 Отговорено 23 Януари, 2021 Смених го с 7.5а и всички са здрави на всякъде махнал съм климата след малко ще опитам отново и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #13 Отговорено 23 Януари, 2021 И на двете места трябва да са 7.5А. Възстанови ги както са по капака после. Това е шоковия бутон той прекъсва гориво да помпата,малко над буксата е и по навътре.Натисни го ако не се натиска и прещраква значи не е задействан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #14 Отговорено 23 Януари, 2021 Отново нищо но вече не се чува помпата само едно щракане от пред и като започна да въртя килметражът помръдва ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #15 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Как така преди се чува сега не ,как ги проверяваш бушоните,на око някога лъже. Като ги размени ли се случи това. Акумулатора разкачаш ли го. Газовата светна ли,нали това беше първо преди да спре,за нейния бушон сигурен ли си. Преди да закачиш лаптопа си палеше колата така ли. Редактирано 23 Януари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #16 Отговорено 23 Януари, 2021 преди 4 минути, CARPERA написа: И на двете места трябва да са 7.5А. Възстанови ги както са по капака после. Това е шоковия бутон той прекъсва гориво да помпата,малко над буксата е и по навътре.Натисни го ако не се натиска и прещраква значи не е задействан. Не се натиска .. Смених бушона по схемата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #17 Отговорено 23 Януари, 2021 преди 3 минути, CARPERA написа: Как така преди се чува сега не ,как ги проверяваш бушоните,на ок някога лъже. Като ги размени ли се случи това. Акумулатора разкачаш ли го. Газовата светна ли,нали това беше първо преди да спре,за нейния бушон сигурен ли си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didooo 6 #18 Отговорено 23 Януари, 2021 Запали махнах буксата на шковия бутон и я върнах всичко е наред благодаря ти много приятелю и хубава вечер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #19 Отговорено 23 Януари, 2021 (Редактирано) Ок радвам се че стана,внимавай като разкачаш букси. И регулирай клапаните редовно с тази газова. Модовете ще преместят темата. Ако имаш въпроси питай там в раздел CRV1. https://forums.hondabg.com/forum/112-cr-v-1ва-ген-1995-2001/ Редактирано 23 Януари, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов Богдан 6 #20 Отговорено 1 Септември, 2021 Здравейте,ако може и аз да се включа,....угасих я и не иска да запали-помпата не подкачва.Проверих бушоните -на око,пробвах да натисна Шок бутона,смених главното реле на помпата с ново втора употреба и не иска.Вечерта в която ме остави и разкачих акумулатора на другия ден отидох да я прибера отново не подкачваше,запалих я на газ принудително обърна на бензин и така се прибрах че незнаех дали ще ми стигне газта.Опитах се да премеря дали стига ток до помпата и не успях да подкарам лампата да светне.Когато се мъча да я запаля се чува странен звук от главното реле.Ако имате идей.CRV 1 99Г 147кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #21 Отговорено 2 Септември, 2021 (Редактирано) Трабва ти еладжия и да не се проверява на око. Очевидно не работи горивната помпа,проблема в реле, предпазител или самата помпа,трябва някой да ги провери. Писал си че си обърнал на бензин и така си се прибрал,значи работи бензиновата помпа. Може да е проблем при самото запалване,тоест на контакт не се подава ток към помпата. Може да е от клемореда на самия ключ. Редактирано 2 Септември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов Богдан 6 #22 Отговорено 2 Септември, 2021 (Редактирано) Колега сега забелязах че зеленото ключе изобщо не светва....аларма най вероятно е имала защото имам обемни датчици,но сега съм само с дистанционно за централното Редактирано 3 Септември, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #23 Отговорено 2 Септември, 2021 Мисля, че ти писах в фейса за ключето. Трябва ти майстор на аларми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов Богдан 6 #24 Отговорено 2 Септември, 2021 (Редактирано) Да, но докато намеря търся и други варианти,в нета има но за црв немога да намеря. Редактирано 3 Септември, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #25 Отговорено 2 Септември, 2021 4 hours ago, Иванов Богдан said: Колега сега забелязах че зеленото ключе изобщо не светва....аларма най вероятно е имала защото имам обемни датчици,но сега съм само с дистанционно за централното Оригиналната аларма няма обемни датчици,зеленото ключе е за имобилайзера,и трябва да свети ,като разпознае ключа и колата пали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иванов Богдан 6 #26 Отговорено 3 Септември, 2021 Ако и заминал възможно ли е заради него да не подкачва помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naskoo_delevv 0 #27 Отговорено 11 Април, 2022 Здравейте имам хонда црв 1 147 коня, имам следния проблем с нея колата първо гаснеще по време на движение и не иска да пали след това, смених в делкото комутатора и бобината и се оправи сега не гасне в движение но като загрее колата и не иска да пали като изтине чак тогава пали. Едни хора ми казват че е датчик колянов вал други датчик разпределителен вал какво е вашето мнение? Благодаря ви предварително 🙂🙂🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #28 Отговорено 11 Април, 2022 Това мяза на комутатор. Той прави такива мизерии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #29 Отговорено 29 Януари, 2023 На 11.04.2022 г. at 17:15, naskoo_delevv написа: Здравейте имам хонда црв 1 147 коня, имам следния проблем с нея колата първо гаснеще по време на движение и не иска да пали след това, смених в делкото комутатора и бобината и се оправи сега не гасне в движение но като загрее колата и не иска да пали като изтине чак тогава пали. Едни хора ми казват че е датчик колянов вал други датчик разпределителен вал какво е вашето мнение? Благодаря ви предварително 🙂🙂🙂 Здрасти колега, Реши ли проблема,че съм на същия хал. Колата се кара само на бензин в момента. Топла няма палене,с изключение когато я пусна по дълъг наклон тогава пали трудно и в първите секунди е като задавена,не може да се изфорсира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #30 Отговорено 29 Януари, 2023 Това ми мяза на комутатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #31 Отговорено 4 Март, 2023 Здравейте отново колеги ! Пиша тук,за да помогна да не повторите моята грешка! Колата отиде при ел.специалист,сменихме комутатор и бобина с нови,но проблема си остана! Сменил съм дистрибуторна капачка и кабели преди 2 години с Bosch,a и майстора каза че са ОК, Да ама Не! След чудене и маяне,отваряне доги капака на главата за да проверим клапани и какво ли още не,решихме да сменим дистрибутарната капачка. Проблема изчезна и всичко е наред 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове