Jump to content
Legal

Мисля, че компресорът не изкючва

Recommended Posts

 

Здравейте, тъй като дисплеят на радиото губеше цифри го дадах да го презапоят отвътре. Да, този проблем се оправи, но, когато натисна копчето АС, вече не се появява индикация АС ON/OF. Преди, след спирането му се запотяваха стъклата и се налагаше да пускам отново auto., докато сега, дори и да го натискам нищо не се променя.

Не разбирам, възможно ли е от това отваряне да се е прецакало нещо или в това студено време компресорът не се включва....нямам представа.

 

Колата е Сивик, 8, 2006 г. Дизел.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Слети последователни мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Legal said:

[...] или в това студено време компресорът не се включва....нямам представа.

По-скоро е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е това или поне при мен си включва, бутонът за предното стъкло е с включване на климатика по подразбиране, пробвай с него, ако не се включи, свали релето на климатика и го носи на някой ел.техник да го тества. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, как да разбера, дали се включва или не.

Ето снимка на индикацията А/С OFF, след като съм натиснал бутона -MODE. Следващата снимка е при повторното натискане на същият бутон.

Но, остава въпроса, как да разбера дали се включва?

 

Когато е на AUTO при натискането на А/C индикацията AUTO се скрива- ако това може да значи нещо.e0c2de6bf9b68796622e43a07e7abe71.jpg5cf73fd02d7dc33a17be2c1c51da3793.jpg

 

И още нещо да добавя- стъклата НЕ СЕ ЗАПОТЯВАТ. Казвам го, защото преди като изключа с бутона A/C моментално се замъгляваха и бе нужно да пускам-AUTO?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaк така не можеш да разбереш? Отвори капака и накарай някой да цъка A/C бутона, за предното стъкло и Аuto, и ще разбереш дали включва. 

При мен при включване на климатика, когато съм на контакт се чува перката и релето, при първо включване на работещ двигател също се усеща осезаемо и независимо, че навън е студено при работещ климатик се усеща по-студената струя. 

И тези индикации на последната снимка не трябва да светят едновременно. 

Явно този, който ти е запоявал дисплея нещо е оплескал, може да е дал накъсо между два пина, тъй като са близо един до друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам чувството, че НЕ изключва. Мисля, че е постоянно включен климатроника.
Защото, както писах по-горе, стъклата НЕ се изпотяват, каквото и да натисна, докато преди, след като натисна АС и климатроника спре, веднага се замъгляваха.

На втората снимка, индикациите светят така, след ВТОРО натискане на бутона MODE. При ТРЕТО, остава индикация- ON.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутонът MODE въобще не трябва да рефлектира върху индикациите за климатика, той променя само позициите на въздушния поток.

Единствено A/C бутона, бутона за предното стъкло и Auto бутона имат връзка с климатика, като при натискане на Аuto трябва да изчезне всичко освен температурата, за този на стъклото мисля, че също. 

Като дадеш на контакт чува ли се перката под капака?  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея коя перка трябва да се включва. Не виждам да има такава. Но, сега пробвах друго, както писа- отворих капака, колега натискаше АС, и от към двигателя се чуваше някакво превключване(цъкане)?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай се да си осигуриш визуален достъп до шайбата/ролката на компресора, при работещ двигател, когато е включен климатика централната част трябва да се върти, когато е изключен трябва да е статична(черното на снимката). 

Отпред на радиатора на двигателя имаш два вентилатора, този отляво е на климатика и трябва да работи, когато компресорът е зацепен.

TRSE07-AC-COMPRESSOR-For-Car-Honda-Civic

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.
Колата я видяха в сервиз, като ми показаха, точно това от снимката. Няма проблем. Спира и отново тръгва. Явно, при запояването се е случило нещо и символът (АС/Off) вече не се показва ;)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с това:

https://www.autoinstruct.com.au/manufacturer/honda/fn2-civic/fn-civic-diagnostic-mode/

Step 4 ще накара всички символи на дисплея да светнат, ако AC-off не светне, значи проблемът е в дисплея. 

Или го носи да ти го оправи или най-добре потърси нов втора ръка, от англичанка става, само ще трябва да си го прехвърлиш на твоето 'стъкло'. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...