Jump to content
musicmaker

Пукнатина на компонент от двигателя

Recommended Posts

Здравейте,

 

Днес след рутинен оглед на двигателя забелязах пукнатина в един от компонентите му. Имам навик поне веднъж месечно, ако не и по често да си проверявам нивото на маслото, антифриза и т.н. Днес правейки същото забелязах тази пукнатина, която съм снимал и прилагам снимки. Прясно появила се е защото при предходният оглед я нямаше със сигурност. Не знам кой точно компонент е това, вие ще кажете, видимо в него влизат големите тръби от интеркуулъра, а до него е ЕГР клапана до колкото съм запознат. През месец септември колата бе в сервиз за почистване на ЕГР, тръбните пътища и колекторите, защото често ми светваше Чек енджин индикацията и грешката сочеше проблемен клапан на Денсо или соленоид го наричат някой. По спомен следеше налягането на изгорелите газове. В сервиза ми препоръчаха почистване преди да сменим клапана защото често и това било проблем. Разглобиха и почистиха ЕГР и всичко около него, след което колата стана по отзивчива на подаване на газ и идея по пъргава. Не знам дали тази пукнатина има връзка със сервизната интервенция. Факт е, че се появи три месеца след нея... Искам да ви попитам проблемна ли е? Как да подходя и какво може да се направи и дали да очаквам някакви проблеми в следствие на нея? От какво според вас е предизвикана, може ли да е от стареене на самият материал по детайла? Видимо там има някаква шпилка и с гайка се затяга към метална планка. Прилагам подробни снимки, дано се вижда за кой детайл става въпрос, но предполагам хората с този мотор са  пределно наясно. Благодаря Ви предварително и ще очаквам вашите съвети и коментари. Поздрави

131981110_2152483028222660_5988599228961184351_n.jpg

131983383_214601356922726_4301041450470850981_n.jpg

131985232_303811694353931_8395113210829933056_n.jpg

131985874_137714694649230_4251274275000870908_n.jpg

132175884_421199499069894_6991277937715236200_n.jpg

132212020_1287098841676474_4313071556348848000_n.jpg

132428233_402987717823144_8407021285782410019_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли крепежа на дросела? Пренатенали са и са спукали резбата. Това което може да се направи, за да се ограничи разпространението е да се намери втулка с точни размер и да се набие като пръстен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се строши го оправяй! 

Нали знаеш какво казват руснаците: "Ако работи не го пипай" в превод.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви за мненията. 

Да чакам да се счупи или да стане по зле не ми е опция... От моят опит знам, че обикновено се чупи на пътя и то когато не пътувам за удоволствие и без да бързам, а по работа с точен час на пристигане... 🙃

Не знам точно какво е този детайл, по запознатите с този мотор ще кажат. Втулка бе и моята идея, но отзад на цилиндричната част която е спукана има подсилващо ребро. Т. Е. цилиндричната част, която се вижда отпред е много малка по вертикала и почва реброто... Ще мисля някаква тънка скоба или подобно, но се надявам и на още мнения от ваша страна. 

Това ли е единственото място на което се крепи този дросел, ако е това, този детайл и ако го оставя така за сега какви може да са последствията? Благодаря ви още веднъж. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това като го гледам е някакъв алуминий или цам.

Струва ми се, че никога няма да се спука, но ако искаш го свали и го дай да ги го "понаплюят" с припой на MIG заваръчен апарат.

След като така се грижиш за тази каляска, не ме забравяй ако решиш да продаваш твоя кола някога.

Обаче не тази втората генерация на CR-V, че не съм им фен по отношение на двигателите и здравината.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, реших да пробвам с ръчно направена скоба, която да фиксира външно пукнатината и да не и позволи да се увеличи. Старая се наистина да поддържам колата в добро състояние и да знам, че мога спокойно да разчитам на нея. Колата е 3 та генерация 2.2 ictdi двигателя. Ти на кои не си фен на 3та или на 2ра генерация? 😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...