Jump to content

musicmaker

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно musicmaker

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2 ictdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря ти, реших да пробвам с ръчно направена скоба, която да фиксира външно пукнатината и да не и позволи да се увеличи. Старая се наистина да поддържам колата в добро състояние и да знам, че мога спокойно да разчитам на нея. Колата е 3 та генерация 2.2 ictdi двигателя. Ти на кои не си фен на 3та или на 2ра генерация? 😃
  2. Благодаря и на двама ви за мненията. Да чакам да се счупи или да стане по зле не ми е опция... От моят опит знам, че обикновено се чупи на пътя и то когато не пътувам за удоволствие и без да бързам, а по работа с точен час на пристигане... 🙃 Не знам точно какво е този детайл, по запознатите с този мотор ще кажат. Втулка бе и моята идея, но отзад на цилиндричната част която е спукана има подсилващо ребро. Т. Е. цилиндричната част, която се вижда отпред е много малка по вертикала и почва реброто... Ще мисля някаква тънка скоба или подобно, но се надявам и на още мнения от ваша страна. Това ли е единственото място на което се крепи този дросел, ако е това, този детайл и ако го оставя така за сега какви може да са последствията? Благодаря ви още веднъж.
  3. Здравейте, Днес след рутинен оглед на двигателя забелязах пукнатина в един от компонентите му. Имам навик поне веднъж месечно, ако не и по често да си проверявам нивото на маслото, антифриза и т.н. Днес правейки същото забелязах тази пукнатина, която съм снимал и прилагам снимки. Прясно появила се е защото при предходният оглед я нямаше със сигурност. Не знам кой точно компонент е това, вие ще кажете, видимо в него влизат големите тръби от интеркуулъра, а до него е ЕГР клапана до колкото съм запознат. През месец септември колата бе в сервиз за почистване на ЕГР, тръбните пътища и колекторите, защото често ми светваше Чек енджин индикацията и грешката сочеше проблемен клапан на Денсо или соленоид го наричат някой. По спомен следеше налягането на изгорелите газове. В сервиза ми препоръчаха почистване преди да сменим клапана защото често и това било проблем. Разглобиха и почистиха ЕГР и всичко около него, след което колата стана по отзивчива на подаване на газ и идея по пъргава. Не знам дали тази пукнатина има връзка със сервизната интервенция. Факт е, че се появи три месеца след нея... Искам да ви попитам проблемна ли е? Как да подходя и какво може да се направи и дали да очаквам някакви проблеми в следствие на нея? От какво според вас е предизвикана, може ли да е от стареене на самият материал по детайла? Видимо там има някаква шпилка и с гайка се затяга към метална планка. Прилагам подробни снимки, дано се вижда за кой детайл става въпрос, но предполагам хората с този мотор са пределно наясно. Благодаря Ви предварително и ще очаквам вашите съвети и коментари. Поздрави
×
×
  • Създай нов...