Jump to content
пламен1

за икономия на газ-въпрос

Recommended Posts

един приятел ми каза че като кара по баир на долу обаче на скорост без да подава газ колата му смучела газта и горяла повече а според мен тогава разхода би трябвало да е нула ,как мислите вие кой е прав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дросела е затворен ... от къде му смуче газ ? !!! и какво я прави като я смуче ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма значение че е затворен я си предтсви че слиза надоло и е даржи на скорост на 2000 оборота за да се поддаржат оборотите от каде идва гаста? ако няма гас ще изгасне.Има си една врътка която оправя празния ход пуска гас малко за да си държи рпм когато я пуска по надолнището с по големи рпм от там се засмуква малко повече гас!Ако се затвори таз врътка даже и празен ход няма да има :)А както знаем дросела като е затворен двигателя пак си иска кислород за да работи на празен ход !!! затова си има канал за празния ход в който си влиза въздух,по надолнището на 2000рпм като я пуска двигателя засмуква повече през тоз канал и така се засмуква и повече гас :)ПП:ама таз икономия която идва от пускането по инерция може да му излезе през...........затова че да си кара на скорост,защото при изключване от скорост двигателя няма мазане/помпата няма нужното налягане за да маже както трябва/авсичко се върти по мотора все едно си е на скорост :)само че няма нужното мазане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сега ако ми кажете от къде минава газта като е затворен дросела и ще се съглася с вас ... и кой я издърпва тая газ като няма движение на въздух ? подсказка: eacv-то е затворено също защото си над 2К оборота на скорост ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дросела не затваря напълно ECU-то го отпиши на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора не се излагайте има си канал дупка или каквото и да е при различните коли иначе без въздух няма начин да работи двг!а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч аз съм го правил няма да ти светне лампата защото се получава така че се лъже че си на празен ход на място ама се движеш с сумати км !!! от личен опет говоря че няма нужното мазане /чупили сме 4 5 ск кутии на камион като се изключи на 120 по надолнището :)/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора не се излагайте има си канал дупка или каквото и да е при различните коли иначе без въздух няма начин да работи двг!

а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч аз съм го правил няма да ти светне лампата защото се получава така че се лъже че си на празен ход на място ама се движеш с сумати км :) от личен опет говоря че няма нужното мазане /чупили сме 4 5 ск кутии на камион като се изключи на 120 по надолнището !!!/

значи като карам с 160км/ч по инерция на двигателя му се еб.ва ма...

или да кажем ако колата работи на обороти а някои ме дърпа щото нямам номера .... примерно

и караме със 120км/ч двигателя не се маже, така ли

 

или друго спускам се по баира по инерция и си играя със спирачката щот ме мързи да карам бързо и съм я изключил от скорост стова кофти - така ли го обяснаваш

 

що се отнася до карането на бензин на моторна спирачка при инжекциите колата гори 0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно ми е колко ще се спести от такова каране -на скорост и по инерция :( трябва да го питам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@JeepersCreepers, да не става въпрос за трабант или вартбург? При тях е така - ако караш на моторна спирачка - блокират, щото маслото за смазване на двигателя е в бензина. Затова имат фрайлайф. Да взема да я продам Хондата, щом е толкова капризна!

Шофьор съм от много години, карал съм какво ли не - такова чудо не съм виждал. Това с камиона искам да го видя как става! Да не би да се чупи като включиш на скорост със 120 !?

Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за икономииНе знам да вярвам или неЕдин приятел си намалил на половина притока на газ още от кранчето на бутилката и разхода му паднал значителноПояснявам , че не съм го видял с очите си , а е само на думи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането на маслото зависи от маслената помпа, която се задвижва механично от двигателя. Така, че ако двигателя се върти - помпата се върти и налягане, следователно и мазане има. Няма значение поради каква причина се върти двигателя. Дали ще е на празен ход, на скорост или на двигателна спирачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане

:(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се аз съм в герешка за дросела , но за това колко харчи ... не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че има обикновени газови /май холандски/ с механизъм за принудителен празен ход, но не съм виждал... Иначе е ясно че си харчи при пускане на скорост газ - не е като на бензин :( Също и задържането от двигателя /двигателна спирачка/ е много слабо на газ заради това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч.............

Те т'ва не го разбрах каква е разликата за двигателя когато се спуска с 150 км/ч

по инерция или си с 80 км/ч с 2400 об/м, мене ако питаш второто е по кофти защото

имаш триене а при първото все едно колата е на едно място само че с голям приток

на въздух, е вече съм против гасенето на двигателя защото става мазалякис после

(спирачка, волан), друг е въпроса че после като мушнеш 5-та и сръгаш колата на

3-4 хил оборота си наваксваш икономията но зависи колко време си карал по инерция

бях чувал че ако караш по-малко от 0,30 сек няма смисъл въобще да се пускаш по инерция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orleto

Ако колата си е с просто газово, не инжекцион, това колко газ ще гори зависи, колко ще засмуква двигателя. При 2000 оборота ще смуче повече от колкото при 800. Така че би трябвало, ако нямате там разни лабда контроли, на моторна спирачка да отива повече газ от колкото на празен ход като я пускате по баира. Само дето не знам колко повече газ ще смуче, че да си струва да си загрявам спирачките заради едната икономия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При обикновенна газова уредба може да се направи клапан на горивото който да затваря притока на газ при принудителен празен ход, но няма да работи стабилно поради простата причина, че системата е много по инертна от бензиновия инжекцион. Според мен най-добре е да има ламбда контрол който ще затвори доста газта тъй като при почти затворена дроселна клапа притока на въздух в двигателя е по-малък.

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колегите от ауди форума са го казали за подобни икономии аман от подобни експерименти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vegata

абе хора не се излагайте има си канал дупка или каквото и да е при различните коли иначе без въздух няма начин да работи двг!а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч аз съм го правил няма да ти светне лампата защото се получава така че се лъже че си на празен ход на място ама се движеш с сумати км :lol: от личен опет говоря че няма нужното мазане /чупили сме 4 5 ск кутии на камион като се изключи на 120 по надолнището :lol:/

Май говорим за различни неща.Аз говоря за ДВГ а не за скоростна кутия.Плюс това повечето камионни кутии си имат помпа която да я маже.А ти ако слагаш камиона с колата заедноо...не знам.Мазането на скоростната кутия няма общо с ДВГ все пак да не бъркаме понятията.А двигателя при 200 или при 20 все си е на празен ход така 4е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Разхода на газ при спускане на наклон и вкл.предавка е една идея над разхода при празен ход.Не се занимавайте с глупости! :lol: Спирането на бенз. при такива ситуаций не се прави от икономия а защото изгарянето е непълно и газовете са много токсични.За да имате някаква икономия трябва наклона да е бая дълаг.Такова устройство попринцип може да се направи. Трябва да се монтира ключенце на дроселовата клапа и устройство коетод да следи оборотите и ако е над 1500 и затворена клапа да прекъсва тока към релето което вкл. клапаните за газ. Но незабравяйте 4е 6те има в изпарителя газ под определено налягане което двигателя 6те изсмуче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...