пламен1 0 #1 Публикувано 21 Май, 2007 един приятел ми каза че като кара по баир на долу обаче на скорост без да подава газ колата му смучела газта и горяла повече а според мен тогава разхода би трябвало да е нула ,как мислите вие кой е прав? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #2 Отговорено 21 Май, 2007 дросела е затворен ... от къде му смуче газ ? !!! и какво я прави като я смуче ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 21 Май, 2007 няма значение че е затворен я си предтсви че слиза надоло и е даржи на скорост на 2000 оборота за да се поддаржат оборотите от каде идва гаста? ако няма гас ще изгасне.Има си една врътка която оправя празния ход пуска гас малко за да си държи рпм когато я пуска по надолнището с по големи рпм от там се засмуква малко повече гас!Ако се затвори таз врътка даже и празен ход няма да има А както знаем дросела като е затворен двигателя пак си иска кислород за да работи на празен ход !!! затова си има канал за празния ход в който си влиза въздух,по надолнището на 2000рпм като я пуска двигателя засмуква повече през тоз канал и така се засмуква и повече гас ПП:ама таз икономия която идва от пускането по инерция може да му излезе през...........затова че да си кара на скорост,защото при изключване от скорост двигателя няма мазане/помпата няма нужното налягане за да маже както трябва/авсичко се върти по мотора все едно си е на скорост само че няма нужното мазане! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #4 Отговорено 21 Май, 2007 и сега ако ми кажете от къде минава газта като е затворен дросела и ще се съглася с вас ... и кой я издърпва тая газ като няма движение на въздух ? подсказка: eacv-то е затворено също защото си над 2К оборота на скорост ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #5 Отговорено 21 Май, 2007 дросела не затваря напълно ECU-то го отпиши на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 21 Май, 2007 абе хора не се излагайте има си канал дупка или каквото и да е при различните коли иначе без въздух няма начин да работи двг!а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч аз съм го правил няма да ти светне лампата защото се получава така че се лъже че си на празен ход на място ама се движеш с сумати км !!! от личен опет говоря че няма нужното мазане /чупили сме 4 5 ск кутии на камион като се изключи на 120 по надолнището :)/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dechko 3 #7 Отговорено 21 Май, 2007 абе хора не се излагайте има си канал дупка или каквото и да е при различните коли иначе без въздух няма начин да работи двг! а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч аз съм го правил няма да ти светне лампата защото се получава така че се лъже че си на празен ход на място ама се движеш с сумати км от личен опет говоря че няма нужното мазане /чупили сме 4 5 ск кутии на камион като се изключи на 120 по надолнището !!!/ значи като карам с 160км/ч по инерция на двигателя му се еб.ва ма...или да кажем ако колата работи на обороти а някои ме дърпа щото нямам номера .... примерно и караме със 120км/ч двигателя не се маже, така ли или друго спускам се по баира по инерция и си играя със спирачката щот ме мързи да карам бързо и съм я изключил от скорост стова кофти - така ли го обяснаваш що се отнася до карането на бензин на моторна спирачка при инжекциите колата гори 0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #8 Отговорено 21 Май, 2007 интересно ми е колко ще се спести от такова каране -на скорост и по инерция трябва да го питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #9 Отговорено 21 Май, 2007 (Редактирано) @JeepersCreepers, да не става въпрос за трабант или вартбург? При тях е така - ако караш на моторна спирачка - блокират, щото маслото за смазване на двигателя е в бензина. Затова имат фрайлайф. Да взема да я продам Хондата, щом е толкова капризна! Шофьор съм от много години, карал съм какво ли не - такова чудо не съм виждал. Това с камиона искам да го видя как става! Да не би да се чупи като включиш на скорост със 120 !? Редактирано 21 Май, 2007 от Niakoi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #10 Отговорено 21 Май, 2007 Като стана дума за икономииНе знам да вярвам или неЕдин приятел си намалил на половина притока на газ още от кранчето на бутилката и разхода му паднал значителноПояснявам , че не съм го видял с очите си , а е само на думи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #11 Отговорено 21 Май, 2007 Налягането на маслото зависи от маслената помпа, която се задвижва механично от двигателя. Така, че ако двигателя се върти - помпата се върти и налягане, следователно и мазане има. Няма значение поради каква причина се върти двигателя. Дали ще е на празен ход, на скорост или на двигателна спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #12 Отговорено 21 Май, 2007 а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 21 Май, 2007 извинявам се аз съм в герешка за дросела , но за това колко харчи ... не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BAlexandrov 0 #14 Отговорено 21 Май, 2007 Чувал съм че има обикновени газови /май холандски/ с механизъм за принудителен празен ход, но не съм виждал... Иначе е ясно че си харчи при пускане на скорост газ - не е като на бензин Също и задържането от двигателя /двигателна спирачка/ е много слабо на газ заради това... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #15 Отговорено 21 Май, 2007 ...........Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч............. Те т'ва не го разбрах каква е разликата за двигателя когато се спуска с 150 км/ч по инерция или си с 80 км/ч с 2400 об/м, мене ако питаш второто е по кофти защото имаш триене а при първото все едно колата е на едно място само че с голям приток на въздух, е вече съм против гасенето на двигателя защото става мазалякис после (спирачка, волан), друг е въпроса че после като мушнеш 5-та и сръгаш колата на 3-4 хил оборота си наваксваш икономията но зависи колко време си карал по инерция бях чувал че ако караш по-малко от 0,30 сек няма смисъл въобще да се пускаш по инерция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Orleto #16 Отговорено 21 Май, 2007 Ако колата си е с просто газово, не инжекцион, това колко газ ще гори зависи, колко ще засмуква двигателя. При 2000 оборота ще смуче повече от колкото при 800. Така че би трябвало, ако нямате там разни лабда контроли, на моторна спирачка да отива повече газ от колкото на празен ход като я пускате по баира. Само дето не знам колко повече газ ще смуче, че да си струва да си загрявам спирачките заради едната икономия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #17 Отговорено 21 Май, 2007 (Редактирано) При обикновенна газова уредба може да се направи клапан на горивото който да затваря притока на газ при принудителен празен ход, но няма да работи стабилно поради простата причина, че системата е много по инертна от бензиновия инжекцион. Според мен най-добре е да има ламбда контрол който ще затвори доста газта тъй като при почти затворена дроселна клапа притока на въздух в двигателя е по-малък. Редактирано 21 Май, 2007 от blueeye Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #18 Отговорено 21 Май, 2007 ......................заради едната икономия............ 3 лв на 100 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #19 Отговорено 22 Май, 2007 Те колегите от ауди форума са го казали за подобни икономии аман от подобни експерименти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vegata #20 Отговорено 23 Май, 2007 абе хора не се излагайте има си канал дупка или каквото и да е при различните коли иначе без въздух няма начин да работи двг!а за мазането двг е изпробван на ниски рпм на празен ход да работи ама при каква скорост а? Защото ако се спуска на 80км/ч вс се върти а налягането си е като на място като за 0км/ч то тва ск кутия двигател няма си нужното мазане да не говирим пък ако си 150+км/ч аз съм го правил няма да ти светне лампата защото се получава така че се лъже че си на празен ход на място ама се движеш с сумати км от личен опет говоря че няма нужното мазане /чупили сме 4 5 ск кутии на камион като се изключи на 120 по надолнището :lol:/Май говорим за различни неща.Аз говоря за ДВГ а не за скоростна кутия.Плюс това повечето камионни кутии си имат помпа която да я маже.А ти ако слагаш камиона с колата заедноо...не знам.Мазането на скоростната кутия няма общо с ДВГ все пак да не бъркаме понятията.А двигателя при 200 или при 20 все си е на празен ход така 4е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #21 Отговорено 23 Май, 2007 Разхода на газ при спускане на наклон и вкл.предавка е една идея над разхода при празен ход.Не се занимавайте с глупости! Спирането на бенз. при такива ситуаций не се прави от икономия а защото изгарянето е непълно и газовете са много токсични.За да имате някаква икономия трябва наклона да е бая дълаг.Такова устройство попринцип може да се направи. Трябва да се монтира ключенце на дроселовата клапа и устройство коетод да следи оборотите и ако е над 1500 и затворена клапа да прекъсва тока към релето което вкл. клапаните за газ. Но незабравяйте 4е 6те има в изпарителя газ под определено налягане което двигателя 6те изсмуче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове