Jump to content
Wonder

Крива челна греда

Recommended Posts

Здравейте!

 

Извинявам се, ако съществува подобна тема, но не успях да открия.

 

Карам Акорд 2004 г. При покупката знаех, че е блъскан, но на по-късен етап разбрах, че челната греда (тази зад бронята) е доста по-крива, от колкото се виждаше на пръв поглед. Опира в радиатора и той е постоянно под напрежение. Единият тампон е напънат, не си играе в гнездото и не се обират добре вибрациите, което в един момент ще си доведе до спукване на радиатора. Има и други странични ефекти, като цъфналата броня от едната страна. Както и да е.

 

Иска ми се да сменя или изправя гредата. Можете ли да ми кажете как е хваната гредата? Дали е възможно да се разглоби или ще се налага рязане и заваряване след това. Ако е на болтове, директно да взема нова греда, а да не се оптивам да изправям моята.

 

Поздрави!

Редактирано от Wonder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някакви болтове, но мисля че самата напречна греда е заварена за рогата. Свали бронята и виж, но вероятно има начин да се изправи самата греда на място - да се издърпа леко напред (в кривата и част) - поне да не опира в радиатора, че така не е добре.

1552639671418_bulletin.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистак - бърсак нова.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно.

Това е за колегата @Wonder да види, че няма нищо невъзможно, просто трябва да потърси правилните хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че ще се оправи. Благодаря ви! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На част от колите не е проблем да се кара с крива греда. При следващ удар обаче не се знае какво ще се сгъне и как. Принципно предната броня а и задната си имат държачи и не се влиаят от гредата. Трябва да е на осморка, че да пречи на бронята. Виж на радиатора е друг въпрос но за да се сгъне така значи удара е бил бая силен. Коли 2-ра ръка много та от първата морга може да си вземеш. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да подтвърдя.

6-тия Акорд му бях кривнал предната греда, но тя не опираше в радиатора, обаче крачетата на фаровете се строшиха,  "очиларката" поддаде, а предния капак стана на "палатка". Другото си беше ОК.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не е гредата зад бронята, объркал съм се и пиша глупости. Гредата, за която говоря, се вижда през долната решетка, която е под номера. Мисля, че трябва да минава под радиатора (или пред него, не съм сигурен), но от удара се е задигнала и завила и го подпира отдолу и леко отпред. Трябва да видя дали без да свалям бронята ще се види на снимка. Швейцарецът е блъскал някое колче или знак.

Редактирано от Wonder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се пооправи. Дали ще стане "като нова" зависи от майстора.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...