Wonder 0 #1 Публикувано 27 Ноември, 2020 (Редактирано) Здравейте! Извинявам се, ако съществува подобна тема, но не успях да открия. Карам Акорд 2004 г. При покупката знаех, че е блъскан, но на по-късен етап разбрах, че челната греда (тази зад бронята) е доста по-крива, от колкото се виждаше на пръв поглед. Опира в радиатора и той е постоянно под напрежение. Единият тампон е напънат, не си играе в гнездото и не се обират добре вибрациите, което в един момент ще си доведе до спукване на радиатора. Има и други странични ефекти, като цъфналата броня от едната страна. Както и да е. Иска ми се да сменя или изправя гредата. Можете ли да ми кажете как е хваната гредата? Дали е възможно да се разглоби или ще се налага рязане и заваряване след това. Ако е на болтове, директно да взема нова греда, а да не се оптивам да изправям моята. Поздрави! Редактирано 27 Ноември, 2020 от Wonder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6135 #2 Отговорено 28 Ноември, 2020 Имаше някакви болтове, но мисля че самата напречна греда е заварена за рогата. Свали бронята и виж, но вероятно има начин да се изправи самата греда на място - да се издърпа леко напред (в кривата и част) - поне да не опира в радиатора, че така не е добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #3 Отговорено 1 Декември, 2020 https://www.facebook.com/watch/?v=490646858370430 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6135 #4 Отговорено 2 Декември, 2020 Чистак - бърсак нова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #5 Отговорено 2 Декември, 2020 Точно. Това е за колегата @Wonder да види, че няма нищо невъзможно, просто трябва да потърси правилните хора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wonder 0 #6 Отговорено 5 Декември, 2020 Ясно е, че ще се оправи. Благодаря ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #7 Отговорено 5 Декември, 2020 На част от колите не е проблем да се кара с крива греда. При следващ удар обаче не се знае какво ще се сгъне и как. Принципно предната броня а и задната си имат държачи и не се влиаят от гредата. Трябва да е на осморка, че да пречи на бронята. Виж на радиатора е друг въпрос но за да се сгъне така значи удара е бил бая силен. Коли 2-ра ръка много та от първата морга може да си вземеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6135 #8 Отговорено 5 Декември, 2020 Само мога да подтвърдя. 6-тия Акорд му бях кривнал предната греда, но тя не опираше в радиатора, обаче крачетата на фаровете се строшиха, "очиларката" поддаде, а предния капак стана на "палатка". Другото си беше ОК. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wonder 0 #9 Отговорено 6 Декември, 2020 (Редактирано) Всъщност не е гредата зад бронята, объркал съм се и пиша глупости. Гредата, за която говоря, се вижда през долната решетка, която е под номера. Мисля, че трябва да минава под радиатора (или пред него, не съм сигурен), но от удара се е задигнала и завила и го подпира отдолу и леко отпред. Трябва да видя дали без да свалям бронята ще се види на снимка. Швейцарецът е блъскал някое колче или знак. Редактирано 6 Декември, 2020 от Wonder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wonder 0 #10 Отговорено 7 Декември, 2020 Ето за тази говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6135 #11 Отговорено 7 Декември, 2020 Може да се пооправи. Дали ще стане "като нова" зависи от майстора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове