Jump to content
Боря

Антифриз

Recommended Posts

Здравейте отново колеги, Хонда акорд 7, 2,4. Случайно забелязах, че след около 200 км возене, радиаторът към антифриз има леко,, изпотяване'', влажно  с антифриз отгоре върху радиатора , все едно е сълзяло леко. Въпросът ми е това нормално ли 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно ,направи снимка.

Ако е около капачката е за смяна,на друго място е притеснително може да е пробит радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, прилагам снимки, не съм сигурен дали е счукан, защото нивото на антифриз не се е променило, по-скоро идеята ми е дали е нормално да ги има тези,, изпотявания,, прилагам няколко снимки и благодаря за инфото 

IMG_20201116_093405.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимката не си личи, но съдейки по зоната която си снимал се случва да изпуска между питата и горния съд на радиатора - точно в зоната на тази спирала, която ги държи. Моят радиатор протече от там - без видима причина и го смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20201116_093355.thumb.jpg.0601813291090a1a295849f62c75073f.jpgКолега, течът много ли беше при теб, моят радиатор е на има няма 2000 км нов, още е чист дет се вика 😁. При мен не знам дали това е теч или е нормално и за това реших да се до питам до форума. Имал съм и други коли и там го е имало, но за японските не знам какво е нормално 😁

Редактирано от Боря
Грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следи го - може просто да е влага / конденз.

Моя случай съм описал тук, а след смяната не съм имал драми, както и преди нея де.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, в темата ти има доста полезни неща. Желая лек ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, капачката за жалост си замина с радиатора при смяната му. Ще търся по моргите евентуално, ако това е решението на проблема, аз мислех, че изпуска някакви капки и че това й е целта. 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква капачка си купил,как така старата замина с радиатора  оригинално ли беше.,не работеше или някой така ти каза.На колко бара отваря капачаката,снимай я.

Все една да изхвърлиш старите гуми и да кажеш заминаха с джантите.

Quote

аз мислех, че изпуска някакви капки и че това й е целта. 😁

Да изпуска антифриз в  разширителния съд,но не и навън.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият радиатор се разпадаше при докосване, мисля че беше оригинален, върху капачката пише 1, 1.огледах я няма течове по нея, но забелязах, че маркучът към разширителни съд  не беше сложен до края и точно там видях да има лека теч, мисля че от това ще да е проблемът,  не забелязах друга теч. Прилагам снимка преди да го натегна. Капачката мисля че е чисто нова, честно казано не съм обърнал внимание за това какв а е предишната капачка. 

IMG_20201116_202515.jpg

Редактирано от Боря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...