Боря 0 #1 Публикувано 15 Ноември, 2020 Здравейте отново колеги, Хонда акорд 7, 2,4. Случайно забелязах, че след около 200 км возене, радиаторът към антифриз има леко,, изпотяване'', влажно с антифриз отгоре върху радиатора , все едно е сълзяло леко. Въпросът ми е това нормално ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #2 Отговорено 15 Ноември, 2020 Къде точно ,направи снимка. Ако е около капачката е за смяна,на друго място е притеснително може да е пробит радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #3 Отговорено 16 Ноември, 2020 Здравей колега, прилагам снимки, не съм сигурен дали е счукан, защото нивото на антифриз не се е променило, по-скоро идеята ми е дали е нормално да ги има тези,, изпотявания,, прилагам няколко снимки и благодаря за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #4 Отговорено 16 Ноември, 2020 От снимката не си личи, но съдейки по зоната която си снимал се случва да изпуска между питата и горния съд на радиатора - точно в зоната на тази спирала, която ги държи. Моят радиатор протече от там - без видима причина и го смених. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #5 Отговорено 16 Ноември, 2020 (Редактирано) Колега, течът много ли беше при теб, моят радиатор е на има няма 2000 км нов, още е чист дет се вика 😁. При мен не знам дали това е теч или е нормално и за това реших да се до питам до форума. Имал съм и други коли и там го е имало, но за японските не знам какво е нормално 😁 Редактирано 16 Ноември, 2020 от Боря Грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #6 Отговорено 16 Ноември, 2020 Следи го - може просто да е влага / конденз. Моя случай съм описал тук, а след смяната не съм имал драми, както и преди нея де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #7 Отговорено 16 Ноември, 2020 Благодаря колега, в темата ти има доста полезни неща. Желая лек ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #8 Отговорено 16 Ноември, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #9 Отговорено 16 Ноември, 2020 Сложи старата оригинална капачка на новия радиатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #10 Отговорено 16 Ноември, 2020 Колега, капачката за жалост си замина с радиатора при смяната му. Ще търся по моргите евентуално, ако това е решението на проблема, аз мислех, че изпуска някакви капки и че това й е целта. 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #11 Отговорено 16 Ноември, 2020 (Редактирано) Каква капачка си купил,как така старата замина с радиатора оригинално ли беше.,не работеше или някой така ти каза.На колко бара отваря капачаката,снимай я. Все една да изхвърлиш старите гуми и да кажеш заминаха с джантите. Quote аз мислех, че изпуска някакви капки и че това й е целта. 😁 Да изпуска антифриз в разширителния съд,но не и навън. Редактирано 16 Ноември, 2020 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #12 Отговорено 19 Ноември, 2020 (Редактирано) Старият радиатор се разпадаше при докосване, мисля че беше оригинален, върху капачката пише 1, 1.огледах я няма течове по нея, но забелязах, че маркучът към разширителни съд не беше сложен до края и точно там видях да има лека теч, мисля че от това ще да е проблемът, не забелязах друга теч. Прилагам снимка преди да го натегна. Капачката мисля че е чисто нова, честно казано не съм обърнал внимание за това какв а е предишната капачка. Редактирано 19 Ноември, 2020 от Боря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове