Jump to content
gromol

Проблем със вътрешно осветление

Recommended Posts

Здравейте, при смяна на крушките с led изглежда като смених на предния плафон дясната нещо окъсих!!! Сега светят само на предните врати и на номера, никъде другаде (багажник, купе ,задни врати). Като и радиото иска да въведа код (който знам къде да намеря), но при закъсяването нещо и него го е бъгнало щом иска код! А и GPS нещо се беше бъгнал сутринта  искаше да избера език после изкара червени надписи но не беше за дълго и неможах да прочета всичко понеже шофирах (нещо свързано с захранването беше),докато видя изчезнаха и си тръгна нормално.

Няма изгорели бушони! Въпроса ми е да сваля ли предния плафон и да го огледам или направо да се насоча към платката зад бушоните при шофьора? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същия начин при опит да сложа лед крушки на централния плафон, които бяха с едно метално радиаторче, даде на късо, като докосна двата полюса на плафона и така спря да ми се светка плафона при отваряне на вратата, която беше отворена при монтажа. Колата беше Акорд 5 купе. И аз нямах изгорели бушони и така и не знам какво точно изгоря. Изпуши нещо от таблото и доста време прекарах в ровене там да видя, какво точно е изгоряло и така и не намерих. Тези лед крушки са нож с две остриета. Трябва много да се внимава и да не са от Алито, че само боклуци продават там.

Друг опит с лед: слагам лед крушка на Акорд 8 на светлините за задна, тъй като заводските светят много слабо и пак нещо изгоря. За щастие беше бушон на SRS, до колкото си спомням, при което колата не искаше да пали. Никакви светлини нямаше на таблото.

Моят съвет е: вземи един мултицет със зумер и провери всички бушони, които се намират зад въздушния филтър, и тези, които са в купето до краката на пасажера. Понякога бушоните не изглеждат изгорели на външен вид, а имат миниатюрни скъсвания на пластинката, което можеш да го хванеш единствено с мултицет.

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега точно това направих както ми каза и след като замерих всички в купето (до шофьора и до пасажера) се оказа че е един 10А при двигателя който почти не личеше да е прекъснат! Смених го и проблема е отстранен! Благодаря!

Редактирано от gromol
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...