gromol 1 #1 Публикувано 28 Септември, 2020 Здравейте, при смяна на крушките с led изглежда като смених на предния плафон дясната нещо окъсих!!! Сега светят само на предните врати и на номера, никъде другаде (багажник, купе ,задни врати). Като и радиото иска да въведа код (който знам къде да намеря), но при закъсяването нещо и него го е бъгнало щом иска код! А и GPS нещо се беше бъгнал сутринта искаше да избера език после изкара червени надписи но не беше за дълго и неможах да прочета всичко понеже шофирах (нещо свързано с захранването беше),докато видя изчезнаха и си тръгна нормално. Няма изгорели бушони! Въпроса ми е да сваля ли предния плафон и да го огледам или направо да се насоча към платката зад бушоните при шофьора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #2 Отговорено 29 Септември, 2020 (Редактирано) По същия начин при опит да сложа лед крушки на централния плафон, които бяха с едно метално радиаторче, даде на късо, като докосна двата полюса на плафона и така спря да ми се светка плафона при отваряне на вратата, която беше отворена при монтажа. Колата беше Акорд 5 купе. И аз нямах изгорели бушони и така и не знам какво точно изгоря. Изпуши нещо от таблото и доста време прекарах в ровене там да видя, какво точно е изгоряло и така и не намерих. Тези лед крушки са нож с две остриета. Трябва много да се внимава и да не са от Алито, че само боклуци продават там. Друг опит с лед: слагам лед крушка на Акорд 8 на светлините за задна, тъй като заводските светят много слабо и пак нещо изгоря. За щастие беше бушон на SRS, до колкото си спомням, при което колата не искаше да пали. Никакви светлини нямаше на таблото. Моят съвет е: вземи един мултицет със зумер и провери всички бушони, които се намират зад въздушния филтър, и тези, които са в купето до краката на пасажера. Понякога бушоните не изглеждат изгорели на външен вид, а имат миниатюрни скъсвания на пластинката, което можеш да го хванеш единствено с мултицет. Редактирано 29 Септември, 2020 от Ceco85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gromol 1 #3 Отговорено 29 Септември, 2020 (Редактирано) Да, колега точно това направих както ми каза и след като замерих всички в купето (до шофьора и до пасажера) се оказа че е един 10А при двигателя който почти не личеше да е прекъснат! Смених го и проблема е отстранен! Благодаря! Редактирано 29 Септември, 2020 от gromol 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове