qwertyk 2 #1 Публикувано 9 Септември, 2020 (Редактирано) Коллеги, имам проблем преди няколко поста бях писал за пробита гарнитура.След шлайфане на главата и смяна на гарнитурите, излезе още един проблем. Оказа се че радиатора има проблем.Мястото където гумата на капачката контактува с радиатора е все едно разядено.Може и това да се е оказало проблема за прегряването. Въпросът е има ли друг начин да се оправи освен смяна на целия радиатор? Редактирано 9 Септември, 2020 от qwertyk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 9 Септември, 2020 (Редактирано) Освен да намериш фирма които изработват радиатори или поправят да ти сменят гърловината. Но откъде си сигурен че на друго място няма това разяждане,от вътре и ти да не го виждаш. Според мен нов радиатор,и сложи хубав оригинален антифриз. Ти с какъв караше,антифриз до сега. Редактирано 9 Септември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #3 Отговорено 9 Септември, 2020 За разяждането наистина няма как да съм сигурен, но не е губила до фаталния "ден" когато го изхвърли. Колата е в мен от 3 години и до сега не е губила.По цвета беше зелен, и няколко пъти съм доливал зелен. Готов съм да сменя радиатора.Реших да се посъветвам с по опитни колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 9 Септември, 2020 (Редактирано) Нещо марка,тоя зеления.Вече виждаш какво става с тоя зеления. Сложи този,но трябва да източиш и този от блока зеления. Това е в Варна https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html Редактирано 9 Септември, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #5 Отговорено 9 Септември, 2020 Благодаря за съвета колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 9 Септември, 2020 Всичко е възможно,но няма смисъл да се занимаваш. Смени си радиатора с нов...и си сложи хубав антифриз. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове