Jump to content
TheBlackPanther

Парктроник Accord 7-ма генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От скоро съм собственик на Type S 2.4 бензин.

Проблема идва с парктроника, а той е че явно не работи или аз не мога да намеря от къде се пуска/ спира.

Когато включа на задна скорост започва да пищи продължително около 2-3 секунди след това още 1-2 пъти и толкова. но когато се доближа до нещо не реагира.

Явно е слаган допълнително защото никъде няма копче за включване/ изключване, даже там където е бутона за VSA, а другите до него са просто пластмасови капаци и няма бутони.

 

Някакви идеи как мога да го оправя?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми прилича на неработещ сензор. Копче за включване няма защото е захранен към задната за да сработва винаги. Пробвай, когато си на задна докосвай с пръст леко сензорите, ако почувстваш почукване значи работят нормално ако ли не там ти е проблема.  А самия парктроник е набутан някъде под корите е багажника. Преди време и моят правеше така и смених единия сензор и сега е ОК.

Успех

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено парктроника няма копче за включване, просто захранването му е взето от светлината за заден ход и тогава се включва.

Парктроника мисля, че не се монтира фабрично, на дизеловият ми Акорд нямаше, на бензиновият имам и мисля, че дилъра го е монтирал преди продажбата (и двете са Екзекютив).

Махнал съм всички кори в багажника заради проблема с влагата, но кабелите и парктроника не виждам, не съм се замислял къде е сложен.

Освен да намериш къде е твоя и да провериш стои ли постоянно 12В на куплунга на захранването му при контакт и задна скорост. После провери и кабелите от датчиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Ivan_Ch написа:

На мен ми прилича на неработещ сензор. Копче за включване няма защото е захранен към задната за да сработва винаги. Пробвай, когато си на задна докосвай с пръст леко сензорите, ако почувстваш почукване значи работят нормално ако ли не там ти е проблема.  А самия парктроник е набутан някъде под корите е багажника. Преди време и моят правеше така и смених единия сензор и сега е ОК.

Успех

Това с почукването при допир не знаех, не се е налагало да пробвам, но може би не е за всички видове... Сензорите обикновено са пиезо кристали и излъчват/приемат висока честота, не знам как може да стане почукване...

Сензорите са 4 и ако един не работи, защо и другите три да не работят?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е слаган от дилър в Швейцария и дойде с упътване в което е обяснено, че при неработещ сензор системата издава предупредителен дълъг звуков сигнал за проблем и се изключва. Марката е Laserline Италиански. Пробвах да му присадя китайски сензор, но уви не стана. Колега от София ми прати от моята марка и всичко заспа. Дори ако застанеш с ухо близо до работещ сензор, това почукване се чува. А до колкото знам серийно Акорд 7 излиза без парктроник като екстра. Относно мястото, моят беше залепен с някакво зверско двойнолепещо под пласмасовата декорация под петата врата, на външната част в нисшата на резервната гума. Огледай там.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от сензорите на колегата не му работи,но само с програма може да се види кой е.

Когато се включи на задна системата се включва веднага и издава един единичен звук,но ако някой от сензорите е дал фира то тогава системата издава един продължителен звук от няколко секунди, спира и се изключва.Така показва на водача да не разчита на нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

Така показва на водача да не разчита на нея.

Възможно е да е направено така, щом го казваш. Излиза, че не може да изключиш 1-2 неработещи датчици и да работи на останалите. Ако колата беше при мен и знаех къде е блока, бих пробвал...

Струва си да се проверят кабели/ куплунзи в случая на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Митко Йотов написа:

Един от сензорите на колегата не му работи,но само с програма може да се види кой е.

Не съм наясно, но програма ще прочете ли парктроника ако не е заложен фабрично? При мен теста с цъкането на сензорите откри проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за ОЕМ-парк

@JapCar  Не,не може да се изключи някой от датчиците самостоятелно.

@Ivan_Ch  Ако не е ОЕМ няма как да се прочете защото Екуто не я лови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Митко Йотов написа:

Говоря за ОЕМ-парк

@JapCar  Не,не може да се изключи някой от датчиците самостоятелно.

@Ivan_Ch  Ако не е ОЕМ няма как да се прочете защото Екуто не я лови.

ОК. В Англия може и различни да слагат дилърите. 

Чудя се защо все още и на съвременните коли парктроника не е стандарт, а плащаш щури кинти за екстра.

Та всеки китайски парктроник от $10-20 върши същата работа... (не говорим за надеждност)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов Аз си мисля, че няма 7ма генерация с ОЕМ парктроник.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, JapCar написа:

Та всеки китайски парктроник от $10-20 върши същата работа... (не говорим за надеждност)

 

Абсолютно.

А и цената е различна защото работиха на различен принцип. могат да бъдат инфрачервени, ултразвукови или електромагнитни,като  инфрачервените сензори не се за предпочитане,водата много им влияе.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Ivan_Ch написа:

Аз си мисля, че няма 7ма генерация с ОЕМ парктроник.

Възможно е.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TheBlackPanther пробва ли дали твоите датчици цъкат, като работят и потърси ли къде е скрита централата на парктроника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Митко Йотов написа:

 

Абсолютно.

А и цената е различна защото работиха на различен принцип. могат да бъдат инфрачервени, ултразвукови или електромагнитни,като  инфрачервените сензори не се за предпочитане,водата много им влияе.

Не става дума за принципа, повечето са ултразвукови и вече са безкрайно евтини из eBay, дори да са от Китай, всеки може да си ги монтира (ако не е роден с 2 леви ръце боднати в г@зъ. :) )

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ivan_Ch написа:

@TheBlackPanther пробва ли дали твоите датчици цъкат, като работят и потърси ли къде е скрита централата на парктроника?

До колкото успях да проверя от 4-те само единия работи. Защото само като допряхме него тогава пропищя. А за централата на парктроника не съм гледал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нямах предвид да пищи зумера на парктроника. Доближи си ухото до всеки един от сензорите. Аз съм с автомат и мога на контакт да сложа задна за да сработи парктроника. От работещите сензори се чува едно цъкане. Ако си с ръчка и трябва да я запалиш за теста внимавай да не се надишаш от ауспуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ivan_Ch написа:

Колега, нямах предвид да пищи зумера на парктроника. Доближи си ухото до всеки един от сензорите. Аз съм с автомат и мога на контакт да сложа задна за да сработи парктроника. От работещите сензори се чува едно цъкане. Ако си с ръчка и трябва да я запалиш за теста внимавай да не се надишаш от ауспуха.

А  на ръчката защо да не можеш да включиш задна+ контакт без да палиш? Нима на тези полуфабрични парктроници захранването не е от лампата за заден ход или минава и през реле, което подава само при з.х. + запален двг?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

От доста време съм с автомат и не помня можеше ли така на ръчката, но като се замисля май си прав. Нищо не пречи на контакт да сложи задна и да ги проверява. Моят е захранен без реле директно към задната. Едва ли чак толкова са се заиграли при монтажа да търсят 12V след запалване.

 

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Ivan_Ch написа:
  Скрий съдържанието

От доста време съм с автомат и не помня можеше ли така на ръчката, но като се замисля май си прав. Нищо не пречи на контакт да сложи задна и да ги проверява. Моят е захранен без реле директно към задната. Едва ли чак толкова са се заиграли при монтажа да търсят 12V след запалване.

 

И аз не виждам причина да се прави така, за това питах..., нормално да се захрани само от лампата за з.зх.  С контакт + запален двг се захранват отопленията на огледалата и задното стъкло, защото консумацията е мн. голяма, тук не е така...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...