Trapp 9 #1 Публикувано 28 Август, 2020 Здравейте, от скоро изпитвам известен проблем при превключване на скоростите. Проблемът е само от 1ва към втора, сякъш нещо дърпа лоста и от там трудно се превключва. Проблемът се случва по често, когато превключа по бързичко, останалите позиции си влизат идеално. Можете ли да ме насочите, къде да погледна. Пръскал съм с WD-40 отпред под капака, където се движат лостчетата, когато превключвам, но няма явен ефект. Явно нещо е за смяна, но и представа си нямам къде да погледна първо. Бих се радвал ако е нещо дребно... Благодаря за отделеното време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 28 Август, 2020 Как е педала на съединителя? Ако е тежък може да е за смяна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 28 Август, 2020 (Редактирано) Моята кола е съвсем същата като твоята и съм я спрял от движение в гаража си в Бристол , защото вирусът ме блокитра в БГ за сега... А ако не е в движение, на място при натиснат съединител на изгасен и неизгасен двг. как е? Забравил съм лостчетата как изглеждат, но си струва на място при запален двг./съединител да включваш 1-2ра няколко пъти на място и друг да гледа кое лостче се движи и дали няма някакъв луфт. Струва си на изгасен двг. да си на 1-ва, а другият да държи лостчето да не мърда, а ти да опитваш леко напред/назад да включваш 2-ра и да видиш дали няма луфт по лостовете от лоста за скорости до лостчето отвън. Ако не е в лостчетата, щом го има само на 1-2ра, не е съединителя и вероятно е в скор. кутия... Редактирано 28 Август, 2020 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trapp 9 #4 Отговорено 29 Август, 2020 На място, при изгасен и запален двигател проблеми няма. Съединителят от както карам колата(2 години), не е станал по тежък,поне аз не виждам разлика. Ще накарам някой да превключва, докато аз гледам отпред под капакът, движенията и прочие. До колкото ми е известно, там ако нещо се сменя, си се изисква прецизност. Не е като да си смениш дискове с накладки... Ще започна от въпросните водачи, ако не локализирам проблема, това означава че е кутията. Ремонт който за съжаление, на дали ще мога да си позволя. Особено в страна като Англия. Няма по големи измамници от тук... И най простият механик в БГ ще свърши повече работа, за по малко пари, а тук.... Тук просто ще ти вземат паричките и ще те пуснат по линията. Само за справка, нещо което ми се случи преди месец. Дойде време за смяна на задни дискове с накладки. Съответно отидох до Хонда и попитах, колко биха ми излезнали, задните дискове с накладки(цената е само за частите) . Отговорът беше 220 паунда... Казах му, че ще си помисля и обърнах. Минавам аз на другият ден и какво да видя,доставчик на части им доставя части. Името на ванът беше на локалният магазин за части, на близо. Съответно посетих въпросният магазин за части, попитах там, колко биха ми стрували въпросните дискове с накладки,за средно-добро качество. Отговорът беше 80 паунда... А предишният ден, Хонда ми обявиха цена от 220£. Какво излиза в крайна сметка, че Хонда си пазарува части от въпросната компания и ги пробутва за оригинални... Знам че тук англичаните, грам не обръщат внимание на такива подробности, но все пак. Това си е чиста измама, да се пазите... Благодаря за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 29 Август, 2020 (Редактирано) Все пак провери лостчетата, но щом на място със запален/изгасен двг няма проблем, нещата отиват на синхронизатори вътре..., но моето са теоретични разсъждения, не съм се занимавал със скоростни кутии. Не знам, защо си ходил въобще в Хонда за тази проста операция...всеки малък гараж/индиец ще свърши работата доста по-евтино. Ако имаш сръчност и инструменти би могъл сам да ги смениш като изгледаш някой клип в ютюб... А защо не проверяваш първо в ибея, там е най-ниско и по цената може да се ориентираш за някакво средно качество..., би трябвало да знаеш, че няма да караш тая кола дълги години, колите там се сменят често, та за какво са ти скъпи части, следващият собственик никога не оценява това... https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1311&_nkw=honda+accord+rear+brake+discs&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=accord+rear+brake+disks И да, всички услуги в UK са безумно скъпи, в Хонда вероятно часовата ставка е около £100/час, но работникът там взима малка част от тях, вероятно 13-15... Все пак бизнесът върви, защото по-голямата част от местните се раждат с две леви ръце боднати в г.зъ и смятат, че "аз изкарвам кинти с това което мога и плащам на друг за всичко останало..." Редактирано 29 Август, 2020 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове