Jump to content
Dani1995

Honda CR-V 2.2ctdi

Recommended Posts

Здравейте, днес гореспоменатия автомобил започна да пуши много леко само на 1ва скорост сив,бял дим не е турбина някакви идеи?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДПФ-а си прави регенерация. В такъв момент не трябва да се гаси, даже е хубаво да се излезе на околовръстното /извън градско/ и да се покара, като оборотомера не трябва да пада под 1500 об. 

Един майстор (пиша майстор, защото не му знам името) ми беше казал за този пушек “тръгнали са ти дюзите” 😜. Веднага ги замерих и бяха в граници ±0.3 . /дето се вика като нови/

Та мисля, че си опитва да си прави регенерацията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндрите могат да се счупят. Пукнатината не е необходимо да е голяма, за да създаде проблем. Изтичащото масло може да се случи само чрез много малки пукнатини, които не можете да видите дори от необучени очи.
Но ако при пускане получавате бял дим от изгорелите газове, това може да е от напукана или изкривена цилиндрова глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Rickyland написа:

Цилиндрите могат да се счупят. Пукнатината не е необходимо да е голяма, за да създаде проблем. Изтичащото масло може да се случи само чрез много малки пукнатини, които не можете да видите дори от необучени очи.
Но ако при пускане получавате бял дим от изгорелите газове, това може да е от напукана или изкривена цилиндрова глава.

 Рики ЮеСА, на цяло си го забравил българския. Прочети и поправи това, което си написал, за да не разсмиваш целия форум!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Rickyland написа:

Цилиндрите могат да се счупят. Пукнатината не е необходимо да е голяма, за да създаде проблем. Изтичащото масло може да се случи само чрез много малки пукнатини, които не можете да видите дори от необучени очи.
Но ако при пускане получавате бял дим от изгорелите газове, това може да е от напукана или изкривена цилиндрова глава.

 

И аз първо за това си помислих, но колегата не каза нищо и за регенерацията на ДПФ. Ако не прави регенерация или това или дюзи може да са тръгнали, па може и друго. Общо взето сервиз, че бял дим не е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...