Dani1995 0 #1 Публикувано 11 Юли, 2020 Здравейте, днес гореспоменатия автомобил започна да пуши много леко само на 1ва скорост сив,бял дим не е турбина някакви идеи?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #2 Отговорено 12 Юли, 2020 ДПФ-а си прави регенерация. В такъв момент не трябва да се гаси, даже е хубаво да се излезе на околовръстното /извън градско/ и да се покара, като оборотомера не трябва да пада под 1500 об. Един майстор (пиша майстор, защото не му знам името) ми беше казал за този пушек “тръгнали са ти дюзите” 😜. Веднага ги замерих и бяха в граници ±0.3 . /дето се вика като нови/ Та мисля, че си опитва да си прави регенерацията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rickyland 0 #3 Отговорено 16 Юли, 2020 Цилиндрите могат да се счупят. Пукнатината не е необходимо да е голяма, за да създаде проблем. Изтичащото масло може да се случи само чрез много малки пукнатини, които не можете да видите дори от необучени очи. Но ако при пускане получавате бял дим от изгорелите газове, това може да е от напукана или изкривена цилиндрова глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pp1349 8 #4 Отговорено 16 Юли, 2020 Преди 4 часа, Rickyland написа: Цилиндрите могат да се счупят. Пукнатината не е необходимо да е голяма, за да създаде проблем. Изтичащото масло може да се случи само чрез много малки пукнатини, които не можете да видите дори от необучени очи. Но ако при пускане получавате бял дим от изгорелите газове, това може да е от напукана или изкривена цилиндрова глава. Рики ЮеСА, на цяло си го забравил българския. Прочети и поправи това, което си написал, за да не разсмиваш целия форум! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #5 Отговорено 16 Юли, 2020 Преди 6 часа, Rickyland написа: Цилиндрите могат да се счупят. Пукнатината не е необходимо да е голяма, за да създаде проблем. Изтичащото масло може да се случи само чрез много малки пукнатини, които не можете да видите дори от необучени очи. Но ако при пускане получавате бял дим от изгорелите газове, това може да е от напукана или изкривена цилиндрова глава. И аз първо за това си помислих, но колегата не каза нищо и за регенерацията на ДПФ. Ако не прави регенерация или това или дюзи може да са тръгнали, па може и друго. Общо взето сервиз, че бял дим не е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове