Executor 49 #1 Публикувано 7 Юли, 2020 (Редактирано) Здравейте, днес както си карах и изведнъж светна лампата, че не се зарежда акумулатора. Спрях да огледам - ремъкът е здрав. Тръгнах, но отново свети. Установих, че спира да свети когато карам над 4000 оборота. След като изминах 20 км отново светна и на 4000 оборота. След което спираше да свети само над 5000 оборота. Няма да ви казвам как съм карал 10 км докато се прибера. Изгасих и повече не запали. Заредих акумулатора - запали, но отново лампата свети ако не се поддържат на 5000 оборота. Алтернатора ли е заминал ? Четките да проверя ? Редактирано 7 Юли, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #2 Отговорено 7 Юли, 2020 След като се свалят болтовете и разкачат кабелите, от къде се вади алтернатора ?! Отгоре или отдолу ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 7 Юли, 2020 Най вероятно заминали четки. Нагоре излиза, надолу мисля, че пречеше стойката му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #4 Отговорено 7 Юли, 2020 Отгоре излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #5 Отговорено 7 Юли, 2020 Може да е диод, щом зарежда на високи обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #6 Отговорено 7 Юли, 2020 (Редактирано) То е едно цяло ( парт номера е 1197311509). Едната четка е на половина и е захапала белязката в поголямата и част. Поръчах ново 40 лева, но не е БОШ. Занесох и алтернатора на стругар да смени лагерчетата. Да се надявам че е това. Редактирано 7 Юли, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 9 Юли, 2020 Четките - 40 лева, лагери + нови колекторни втулки + труд - 90 лева. 130 лева и е като нов. Отново аз си го монтирах - 20 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #8 Отговорено 9 Юли, 2020 Тоест си сменил целият модул, наред с четките и диодите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 9 Юли, 2020 (Редактирано) Еми, четкодържателя не знам какво съдържа освен четките. Може би диод. То си е едно цяло. Смених двата лагера и ето тази част от ротора ЦЪК. Всъщност точно колектора си беше проблемен - износил се беше единия пръстен и от там вече изяло и едната четка. Лагерите не бяха за смяна, но така и така го бях свалил. Блок с четки - 40 лева Лагери - 40 лева Колектор - 7 лева Другото е за труд на стругаря което съм дал. Редактирано 9 Юли, 2020 от Executor 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове