DIGIGI 0 #1 Публикувано 14 Май, 2007 Здравейте колеги,От скоро имам колата и много скоро ще слагам и газ. Решил съм вече ще бъде обикновено, а не газов инжекцион. Та въпроса ми е трябва ли да се слагат задължително някакви допълнителни устройства към газовото като ламбда контрол, нещо като аванс което да сменя автоматично предварението на газ и на бензин? Според майстора на който съм се спрял за монтажа било абсолютно безмислено да се слагат допълнително такива работи защото ламбда контрола бързо се скапвал, а хондите си променяли аванса автоматично от компютъра и нямало нужда от нищо друго. И майстора казва че колата ще върви почти същото и на газ и на бензин и без тези допълнителни работи.Колекторите са ми пластмасови и той ще слага 4 малки клапи на самите тях(на изхода точно) и една голяма горе за всеки случай.Има ли нещо друго да ме посъветвате по-специално за поставянето на газова на този двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gandalf 0 #2 Отговорено 14 Май, 2007 Имам същата кола, същият двигател.Колата като я купих си беше с газово, което е ималоламбда контрол, но в България е било изтръгнато.Както и да е.40к км съм минал, много съм доволен - градско е твърдо 10/100 газизвън градско, ако карам с 90-100 е около 8/100, при 120-140 става 9,5/100.Казано честно двигателчето е слабичко, но затова пък на газ няма ограничител и на 4-ти километър редовно съм на 6-7к оборота.юМоето мнение - всеки ден забавяне ти носи загуби.СЛАГАЙ и УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #3 Отговорено 14 Май, 2007 Имам същата кола, същият двигател.Колата като я купих си беше с газово, което е ималоламбда контрол, но в България е било изтръгнато.Както и да е.40к км съм минал, много съм доволен - градско е твърдо 10/100 газизвън градско, ако карам с 90-100 е около 8/100, при 120-140 става 9,5/100.Казано честно двигателчето е слабичко, но затова пък на газ няма ограничител и на 4-ти километър редовно съм на 6-7к оборота.юМоето мнение - всеки ден забавяне ти носи загуби.СЛАГАЙ и УСПЕХБлагодаря колега Твоята газова обикновена-със смесител и клапи ли е?Това 10 градско добре звучи ама 8 до 9,5 извън трябва доста да я юркаш сигурно... Моята гори 9 бензин в града и 7-7,2 извън. Аз ограничител не съм осетил чак до 7000 - 7200оборота. Знаеш ли дали имаш нещо като аванс което да мени предварението автоматично?Има ли голяма разлика във вървежа на бензин и на газ?Просто ме притеснява факта, че газаджията ще ми сложи съвсем проста уредба и въпреки неговите убеждения за добрия ДВГ на Хонда и как щял да работи перфектно и как сам щял да си намества предварението.... и т.н. нещо ме притеснява и затова искам и Вашето мнение по въпроса някой да каже нещо по въпроса дали да слагам 100% тези допълнителни джаджи или няма голям смисъл от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
presian 0 #4 Отговорено 14 Май, 2007 Щом са ти пастмасови колекторите не е мноо хубаво да се хвърляш на обикновенна газова, че съм гледал снимки на цъфнали колектори, мноо яко изглеждат ама да не са на твойта кола. На мойто цитро са пластмасови и се фърлих на газов инжекцион, но не съм доволен и силно афектиран. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #5 Отговорено 14 Май, 2007 Божее, колко мъка има по този свят Божеее Този майстор според мене е за съд направо (ако не ти се цапат ръцете де), че за част от тези проблеми с газовите инжекциони съм чувал - да, но такова чудо.......... Благодаря за подробния отговор, но според мене ако е в гаранция и имате някви документи, отивайте в комисията за защита на потребителя, непременно подайте жалба и молба да ви се възстановят парите...........абе най-добре и консултация с адвокат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest alpinab #6 Отговорено 14 Май, 2007 (Редактирано) пичове незнам колко много харесвате газовите уредби но моето мнение е следното(без никой да го иска)който иска да кара хонда и наистина да и се кефи на динамиката издръжливостта и донякаде на самата здравина на мотора да си кара колата с това дето го пише отзад на капачката на резервоара. а до хората, които им е скъп безнзина си има градски транспорт . както и да е, много ме е яд като видя хонда с газова уредба . Едно време когато имах лада имаше газ -само ядове.Все пак като искаш да караш кола трябва да и имаш тази възможност.п.с. Ако нямаше файда от тези Газови инжекциони никой нямаше да се набутва да си ги купува и оше нещо : Хонда си мени предварението от ЕКУ-то за да има максимално добро изгряне: само когато я караш на бензин и всички датчици работят коректно ! Редактирано 14 Май, 2007 от alpinab Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
presian 0 #7 Отговорено 14 Май, 2007 Мен пък ми е мноо интересно като ходиш с градски транспорт от младост 4 до летището в София и за разтояние от 8км. трябва да смениш 3 автобуса дали ще си на същото мнение. Газта сие далавера, а за мойте проблеми си има решение и аз съм го измислил. Не мисля, че изказвания от рода една кола трябва да се движи на горивото за което е предвидена са много валидни в българската реалност. Твой си е проблема бензиностанцията да ти издълбава джобовете повече от колкото на комшията дето си е сложил газчица която е на половин цена. Това за мен е твърдоглавие и разхищение нищо повече, а за проблеми с обикновенни газови уредби ми звучи като проблем с водопровод. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #8 Отговорено 14 Май, 2007 Колега моляте споледели каква марка ти е газовия инжекцион и къде е тоя майстор, за да се знае там да не се ходи! Аз лично втора Хонда на газ карам и се срещам с газаджията само да пия кафе и на 10к км. да я закачи за проверка, че това са условията за гаранцията. Според мен ако се слага газова на кола трябва да се провери майстора и газовата, в смисъл майстора да не е някой гаражен майстор дето тепърва ще ми се учи на колата, а уредбата трябва да е маркова, а не някое бледо копие. Иначе мойта е обикновенна газова с два симулатора и Акорда ми дава 11,3-12,5-13,5 градско и 8,3-9,2-10 извън градско, но аз съм чувал, че газта ни е гадна и запушва газовите инжекциони за няколко месеца и другото което е че майсторите не използват възможностите на компютъра на газовата, а го оставят да работи по заводски настроики. Един приятел наскоро си сложи газов инжекцион на БМВ и работата на двигателя на мен лично не ми харесва, но той си я кара така. Е верно икономиса 600лв. и не си сложи Старгаз, а си сложи Симгаз(българско копие на Старгаз) че по-бързо се избивало ама той си знае. Та всеки да си преценява сам. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI #9 Отговорено 15 Май, 2007 Благодаря колеги за отговорите Такааа, доколкото разбрах компа си мърда предарението автоматично, но в малки граници и е хубаво да се намести 3-4 градуса назад. Ако не сложа тези два емулатора изглежда няма да е голям проблем за работата на компютъра, но като карам на бензин дали ще ми върви нормално колата?Колега "Orleto" на теб колко ти излезе газовото с тези емулатори и къде ти я слагаха? На мен ми обявиха цена от около 550лв. без емулаторите и ако става въпрос за едни долълнителни стотина лева с тези емулатори бих ги дал ако има смисъл от тях обаче! То според майстора нямало да смисъл да си давам излишно парите тъй като газовото щяло работи нормално и без тях ама не вярвам и за това питам някой препатили . Няма ли някой колеги който е карал Honda с газ и без такива емулатори на инжкеторите и на ламбдата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest komsho #10 Отговорено 15 Май, 2007 пичове незнам колко много харесвате газовите уредби но моето мнение е следното(без никой да го иска) който иска да кара хонда и наистина да и се кефи на динамиката издръжливостта и донякаде на самата здравина на мотора да си кара колата с това дето го пише отзад на капачката на резервоара. а до хората, които им е скъп безнзина си има градски транспорт . както и да е, много ме е яд като видя хонда с газова уредба . Едно време когато имах лада имаше газ -само ядове. Все пак като искаш да караш кола трябва да и имаш тази възможност. п. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest komsho #11 Отговорено 15 Май, 2007 (Редактирано) Не , Lookcho ! Доводите са ти добри , но ти не разбираш най-важно , което колегата иска да каже, а именно - това да караш Хонда е проява на най-висок социален статус . Kато си купим Хонда и й сложим газ ... просто ни личи как искаме и ние да сме част от хай лайфа , но не ни се получава . Истинския Хондаджия кара само със 100 октана бензин , ние (с пропан-бутана) сме просто евтина имитация ... Редактирано 15 Май, 2007 от komsho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
presian 0 #12 Отговорено 15 Май, 2007 Колега моляте споледели каква марка ти е газовия инжекцион и къде е тоя ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #13 Отговорено 15 Май, 2007 DIGIGI:Сори брат, не мога ти кажа щото беше с газовата като я купих. Но сега си слагам на Сузукито и за бутилка(20 л) със сонда- 130 лв. Изпарител да речем 120(на изуст говоря) и един ключ да ти хакнат 550 не знам не е ли множко? Може би си слага майстора заради дупките дето ще ги прави в колекторите. Хм, сега звъннах на едни познати дето слагат газови и ми обявиха цена 550 лв ?! Ти да не си ходил при същите Скоро в бош сервиза дето работя идва един хондаджия и той беше с аеродек 99 мисля, да не си ти? Ако е така със сигурност знаеш за моята хонда.За емулаторите, при нас слагаме за дюзи и сонда и е, ха сега де, колко е? Мисля 60-70 лв. Моята е с такъв. Ако няма ще ми свети чек-а постоянно, но не знам дали ще се отрази на вървежа на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI #14 Отговорено 15 Май, 2007 ...Колега "Orleto" не съм бил аз в Бош-сервиза . Засега колицата е идеална и не е стигнала за нещо по сериозно до сервиз . Кажи кои са тези твоите познати газаджии и къде се намира сервизът им да отида да ги питам и тях? И още едно въпросче: ще мога ли евентуално да сложа емулатори допълнително, ако не ми хареса работата на колата и ми дава някакви грешки в последствие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tiholov #15 Отговорено 15 Май, 2007 Ще можеш да ги сложиш после, но според мен най- добре е да ги сложиш от самото начало. Аз така направих верно излеземи газовата 700лв., но единственото което правя е да сипвам газ и да карам. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Orleto #16 Отговорено 15 Май, 2007 От Варна ли си? Тези се намират над ХЕИ-то. Ето ти един телефон все пак да им се обадиш, може пък да се спазарите за по-малко- 302608. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jumpera 0 #17 Отговорено 15 Май, 2007 Колега моляте споледели каква марка ти е газовия инжекцион и къде е тоя майстор, за да се знае там да не се ходи! Аз лично втора Хонда на газ карам и се срещам с газаджията само да пия кафе и на 10к км. да я закачи за проверка, че това са условията за гаранцията. Според мен ако се слага газова на кола трябва да се провери майстора и газовата, в смисъл майстора да не е някой гаражен майстор дето тепърва ще ми се учи на колата, а уредбата трябва да е маркова, а не някое бледо копие. Иначе мойта е обикновенна газова с два симулатора и Акорда ми дава 11,3-12,5-13,5 градско и 8,3-9,2-10 извън градско, но аз съм чувал, че газта ни е гадна и запушва газовите инжекциони за няколко месеца и другото което е че майсторите не използват възможностите на компютъра на газовата, а го оставят да работи по заводски настроики. Един приятел наскоро си сложи газов инжекцион на БМВ и работата на двигателя на мен лично не ми харесва, но той си я кара така. Е верно икономиса 600лв. и не си сложи Старгаз, а си сложи Симгаз(българско копие на Старгаз) че по-бързо се избивало ама той си знае. Та всеки да си преценява сам. Успех Не искам да я споделям марката и майстора понеже той е единствения представител на тази марка за българия и си има сертификат и всичко и в сайта на производителя си ма документите за този човек, който е обучаван от самия производител, инжинер е по образование и си разбира от работата просто електрониката на газовата и електрониката колата ми може би не се оказаха особено съвместими и от там се получи някакъв проблем. Пак казвам, че аз съм частен случай след като знам много хора с такава газова и нямат мойте проблеми освен от време на време проблеми с разхода но в редки случаи който се оправя с два потенциометъра. В смисъл при мен се получиха някакви усложнения които майстора не ми е отказвал да оправи или да ми е искал пари за нещо след монтажа на уредбата, човека е много коректен и заради това не искам да му казвам името понеже хората ще са предъбедени след подобно на моето изказване.Колега, ако може поне да кажеш уредбата българска ли е, италианска или е от някаква друга народност (не те питам за марката, тъй като явно не искаш правиш анти-реклама), че прочетох някой неща, които са интересни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #18 Отговорено 15 Май, 2007 Има и още един довод в полза на газта и той е: газта е по-екологично гориво! Може много да се смеят на това изказване, но моля преди да се посмеете се замислете, походете по Родопите, по Пирин, по Рила и другите прекрасни планини и след това се смейте, ако ви е още до смях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #19 Отговорено 16 Май, 2007 Айде бе, ти още ли се ослушваш Както ми каза един приятел, който ме навиваше мен за газ едно време ... единственото, за което ще съжеляваш след като я сложиш е че не си я сложил по-рано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI #20 Отговорено 16 Май, 2007 Айде бе, ти още ли се ослушваш Както ми каза един приятел, който ме навиваше мен за газ едно време ... единственото, за което ще съжеляваш след като я сложиш е че не си я сложил по-рано Както каза колегата Gandalf по-горе "всеки ден забавяне ми носи загуби" И аз като сметнах разликата какво излезе от както имам колата вече съм изгубил 200лв. за два месеца и половина Тъй че до 2-3дни решам какво точно ще правя и слагам! Тез 2лв. за бензин вече не се издържат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #21 Отговорено 16 Май, 2007 (Редактирано) Да, там са. В интерес на истината като ги питах, те ми изръсиха тази оферта(550лв), ама после казаха, че е много рисковано и ще препоръчат газов инжекцион за 1800. Аз мисля да слагам на Сузукито газов инжекцион от 1200 лв, мисля беше, понеже тука в сервиза ги доставяме от София. Правят се от българска фирма, но има български и италиански вариант. Аз си поръчах италианския и ще видя, кое му е италианското. Мисля да си го слагам в неделя, ако е успешно, ще врънкам шефа да слага табела и за газови А за загубите от каране на бензин, смятай, щом захвърлих сузукито в гаража и карам дъртото ренде. Все пак е на газ... Редактирано 16 Май, 2007 от Orleto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gandalf 0 #22 Отговорено 16 Май, 2007 Напреднала е темата!Имаше въпрос по-нагоре за гърменето - лично моята е гърмяла 3 пъти и то все по моя вина - на почти спряла кола съм на 2 или 3 скорост газ до дупка и ... гърмеж и то не всеки път.А колкото до това на какво ще си карам колата, казвал съм го много пъти - колата служи на мен не аз на нея. Предпочитам да дам разликата в парите за почивка, дрехи и к'вито си искам дрехи отколкото в бензиностанцията. За размисъл на невярващите: последния месец съм минал 3000км и това ми е струвало около 200лв(смесено каране).Смятайте на бензин колко ще е и си мислете квото искате.ПОЗДРАВИ Напреднала е темата!Имаше въпрос по-нагоре за гърменето - лично моята е гърмяла 3 пъти и то все по моя вина - на почти спряла кола съм на 2 или 3 скорост газ до дупка и ... гърмеж и то не всеки път.А колкото до това на какво ще си карам колата, казвал съм го много пъти - колата служи на мен не аз на нея. Предпочитам да дам разликата в парите за почивка, дрехи и к'вито си искам екстри отколкото в бензиностанцията. За размисъл на невярващите: последния месец съм минал 3000км и това ми е струвало около 200лв(смесено каране).Смятайте на бензин колко ще е и си мислете квото искате.ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #23 Отговорено 16 Май, 2007 ...Аз не мисля че е толкова рисковано слагането на обикновена газова на инжекцион(ако го нап Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #24 Отговорено 16 Май, 2007 Истинския Хондаджия кара само със 100 октана бензин , ние (с пропан-бутана) сме просто евтина имитация ...Как бе?! Точно ние сме истински Хондаджии, щото пропан-бутана е 104-105 октана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #25 Отговорено 16 Май, 2007 Няма нищо рисковано да сложи6 обикновенна газова уредба на инжекцион стига да го направят както трябва. Аз съм с такава пове4е от 3 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #26 Отговорено 16 Май, 2007 Няма нищо рисковано да сложи6 обикновенна газова уредба на инжекцион стига да го направят както трябва. Аз съм с такава пове4е от 3 години. Точно това имах предвид и аз колега, много точно казано! Остава да ми я направят само както трябва...В петък ще я слагат и ще видим какво ще стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI #27 Отговорено 7 Юни, 2007 (Редактирано) Здравейте колеги Все пак да Ви кажа как е минало газифицирането, да не оставям така темата...Вече две седмици карам на газ и засега почти всичко е ОК. Не ми сложиха никакви емулатори. Сложиха цели 5 малки клапички против евентуални гърмежи. Ето снимка: http://www.snimka.bg/profile.php?edit_phot...hoto_id=3096942. "Плочката" която ми сложиха е супер Редактирано 7 Юни, 2007 от DIGIGI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове