Jump to content
Civic Owner

K20A4- реглаж клапани въпрос за спецификация.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте отново. Имам още едно въпросче, днес регулирах клапаните но започна неприятно да чука и не върви като преди. Не съм сигурен,че съм използвал правилната спецификация, тъй като явно съм ги отпуснал доста, уж нагласих изпускателните на 0.30 мм , но пък сега намирам и други данни за 0.28 мм и тн. Някой може ли да ми каже със сигурност на колко трябва да бъдат ? Благодаря предварително.

Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_2i.htm#155533

 

Intake: 0.21 - 0.25 mm (0.008 - 0.010 in.)

Exhaust: 0.28 - 0.32 mm (0.011 - 0.013 in.)

 

Аз ги правя с инчов луфтомер, така нацелвам златната среда:

0.009 всмукателни и 0.012 изпускателни

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Civic Owner написа:

 уж нагласих изпускателните на 0.30 мм , но пък сега намирам и други данни за 0.28 мм и тн. 

..............и каква ще е разликата ?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 50 минути, fenabg написа:

..............и каква ще е разликата ?

0.02 мм,ще е разликата.  🤣 Просто не знаех кое е вярно. То е ясно че ако е 0.28-0.32 ако са на 0.30 най-добре. Източници на информация много-не всички са достоверни обаче. А иначе се е видяло,че ще тичам за луфтомер до магазина утре. Сегашния е малък, издраскан, на всичкото отгоре е и от правите...

Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре хич...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, s.s.d.d. написа:

Не е добре хич...

Кат нова няма как да заработи. Принципно е за валове. И все пак е много по-добре от преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за валовете ако го беше написал в началото, всичко останало нямаше да се пише.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, s.s.d.d. написа:

Това за валовете ако го беше написал в началото, всичко останало нямаше да се пише.

Добре де, има валове за смяна, ще отречеш ли обаче,че дори и така разлика има и то осезаема,тоест определено си заслужаваше да се настроят. Мисля да и сменям маслото навреме честно казано и като изчука един ден брутално направо ще сменя цялата глава. Разхода е добър и колата върви добре за момента, така,че не мисля да набивам повече пари за момента в нея. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си направил правилно реглажа, на студена кола и коляновия вал в правилното положение, дори да си ги оставил малко по-отворени не мисля, че е проблем. 

 

Аз затова го правя на 2 пъти от ГМТ, не на 4, че нямат уцелване тея маркери иначе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...