Jump to content
Слави CR-V

Сивик 7 полудя, глобален ел проблем+имобилайзер.

Recommended Posts

Здравейте колеги, кумеца има един сивик 2002г 1,4 бензин, онази сутрин полудя, след като предната вечер е паркиран и загасен без никви аномалии на сутринта, при опит за палене почва да мига ключа на таблото, колата върти но не пали, не познава ключа, преди момчето да влезне в колата казва че не е искала да се отключи от дистанционото на алармата, само машинката на шоф врата едва едва се е подместила на горе да се отоври. После идва споменатия проблем с паленето, да кажа че акомулатора върти без проблеми тока е замерен в него и е пре достатъчно, въпреки това е пробвано и с подаване на ток. Ключа бива занесен на авто ключар, там казват че чипа в ключа си е ок и комуникира, съответно предполагат по голям проблем с имобилаизера на колата. Човека се обажда по препоръка на ключарите на специлист в тая област, идва въпросния спецеалист и след като на място не успява да направи нищо отнася всичката карантия с него- четец централа и компютъра на колата. На другия ден ги връща като казва че е изолирал имобилайзера като е записал някъв нулев код. Да но сега чека на колата сети постоянно и си търси компа, щото грешката която дава е проблем в еку. Освен това светна и лампата на ръчната, проверих бутона на ръчната бачка без проблем, реших че може да е от поплавък на казанчето на спирачките чиста случайност да се е случило  имобилиазера ама все пак. Там видях лъч надежда когато замерих съпротивление на поплавъка и уреда не реагира на местенето на поплавъка, зарадвах се че съм го открил, закъсих буксата на поплавъка към колата с един кламер ама нъцки, лампата продължава да свети, и за капак към това е изчезнал и интервала на чистачките. Колата ходи при алармаджията слагал алармата човека е проверил системата каза че проблема не е от алармата за да не работи централното, щото то не работи дори и с ключа, и е предположил да не би модула на централното да се е прецакал, и от там и останалите неща, но аз не мисля че модула на централното има нещо общо с другите проблеми.
   1.Така, това което искам от вас е, ако някои знае тоя "излекуван" комп дето ся му свети чека, има ли вариант да се оправи по някъв начин, лошото е че оня спец освен това като инфо че е презаписал нулев код което нищо не ми говори друго не казва кво е правил по него, да не е изкормил някви елементи.
   2. Защо по дяволите не мога да изгася лампата на спирачките, тая кола не е ли с няква проста ел система , едва ли за тая лампа отговорая компа да я светне?

   3. Интервала на чистачките...... можели да е виновна машинката за чистачките и четките в нея които отговарят за позицията и интервала, да не би да има някво реле за чистачки, все пак някои трябва да подава ток на тва моторче чат пат че да се движат, ако е реле къде се намира?
  4. Ако се смени централата на централното дали ще се оправят вратите.
 5. какъв карък трябва да си за да може хонда да ти причини всичко това на един ден хахахах
Благодаря предварително за всяко  насочващо компетентно мнение, дори и съвет за човек в Пловдив който ще може да се справи най вече с компа и чека.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави,имаше едни мъдрости в подписа ти... Не сте ги спазили. За съжаление никой не мога да препоръчам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

😀😀 ние нищо не сме пипали тя сама така напрай :) само оня "спецеалист" дето посра всичко. Аз знам че тои не е виновен за централното и чистачките, ама деиства на своя глава, първо казва че имо не може да се махне, и ще търсим четец и централа и после да се синхронизират а накрая корми на своя глава и вика тва е положението.

 

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на момчетата до гара Филипово, аз се доверявам само на тях. Преди години имах същия проблем с друга марка и се оказа масата на компа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тодор Иванов ли имаш предвид ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам подобен проблем не се отключва с дистанционото и не пали мига зеления ключ

вие решихте ли си проблема

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d16v1    1.6  110hp автомат  някой има ли този проблем и има ли някакво решение на проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как сеизбави от проблема и при мене се случи същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...