Jump to content
Тони 2257

Смяна на долен шарнир

Recommended Posts

Здравейте! За да сменя долен преден лев шарнир,каво трябва да разгобля? Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега. Оказа се че на дизела трябва да,сменя целия шенкел 700лв е комплекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с шенкела дали е така, шарнира не е ли набит в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензинови става да се сменя само шарнира,за дизела за съжаление не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така, значи съм си купил кола удобна за ремонт. Хондака е 1.7 -125коня,наскоро сам му смених предните два големи тампона на носачите. Смятах,че ремонта по окачването на дизела и бензина е един и същ. Дизела е добре - мощен,икономичен но като доѝде време за ремонт се бъркаш повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 16 часа, Тони 2257 написа:

На бензинови става да се сменя само шарнира,за дизела за съжаление не. 

Защо приказвате глупости , ще подведете някого , първо питате какво да разглобя (отворихте ли линка на колегата ? ) . И после не може на дизела , прати много поздрави на този който ти иска 700лв . https://www.autopower.bg/шарнир-teknorot-honda-fr-v-be-2.2-i-ctdi-h-257-g21299c26-i4153476.html ето ти го шарнира . Хубаво го разгледай и виж че се набива а не е като другите които са хванати с болтове , да играчка е няма да успееш на поляната с биричка в ръка но в сервиз с нужните инструменти става . 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали дизел или бензин, долният шарнир е набит на шенкела като на Прелюд да кажем т.е оригинално няма ( уж ) само шарнир, а само целият шенкел но това е като се купува от Хонда. За Прелюд обаче бяха намерили ОЕМ шарнири във времето, които се произвеждат от Хонда та хората си купуваха предимно такива.Тук вероятно случаят може да се същият но дори и да не е, добър майстор с преса не би следвало да има затруднения да го свали, измери и замени с такъв афтърмаркет като не е нужно да се дават 1 шапка пари за 1 желязо:) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В МOTOBOX правят 90% Хонди и са доста светнати.Казаха ми че по добре рециклиран шенкел или нов за дизела. Не че неможе да,се поБългари. И да,показаха ми шарнир като този от горния пост във др. сервиз (но вижте че няма пъпли а е гладък) 50 лв за смяна и 25лв шарнира. Ма като бъгне датчика на ABS при сваляне и оп греда. Р.S. предпочитам да си поръчам оригинален комплект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И отговора на Майсторите от Motobox беше че за бензиновите има автърмаркет шарнири,но за дизелите са зле,имало минимална разлика във фито и не е оферта.Работата и трудноста е една и съща като пари за бензин и дизел.За какво им е да ме лъжат. Казаха да търся демонтиран шенкел комплект или рециклиран такъв. При сваляне почти винаги заминавал abs датчика. Затова си поръчах нов оригинален шенкел комплект (за 14 дена ще пристигне за 680лв.) .За протокола,моя шарнир леко почуква по някога точно за това че се е разхлабил при мястото на набиване! Иначе е здрав НО МЕ ДРАЗНИ.

Редактирано от Тони 2257

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Тони 2257 написа:

В МOTOBOX правят 90% Хонди и са доста светнати.Казаха ми че по добре рециклиран шенкел или нов за дизела. Не че неможе да,се поБългари. И да,показаха ми шарнир като този от горния пост във др. сервиз (но вижте че няма пъпли а е гладък) 50 лв за смяна и 25лв шарнира. Ма като бъгне датчика на ABS при сваляне и оп греда. Р.S. предпочитам да си поръчам оригинален комплект

Естествено че е гладък това се набива с преса , дори и нов шенкел със шарнир да ти сложат нали трябва да свалят стария ....... Кво прайм с датчика за който се притесняваш да не се бъгне , ако дадеш 700лв за нов шенкел с шарнир няма проблем със свалянето и слагането , ама ако свалиш стария и ти набият нов шарнир само има проблем . Тия яко са те изкъпали да знаеш , лошо няма да си поддържаш колата с оригинални части , ама тва което са ти обяснили са глупости. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензина конуса е 15.5 на дизел 16м ето ти номер на 555 SB-6242. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, fenabg написа:

На бензина конуса е 15.5 на дизел 16м ето ти номер на 555 SB-6242. 

Мерси колега. А иначе комплекта шенкел върви със датчика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Скоро минах по-същия път, смяна на пружини и шенкел. 

Всичко това сам с две ръце и подемник под наем. Пускам ви линк за инструмента с, който нещата се случват елементарно и за 5мин.

 

https://www.amazon.de/BMOT-Kugelgelenk-Ausdrücker-Traggelenk-Abzieherset/dp/B08BWZKMLD/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=ball+joint+tool&qid=1618758660&sprefix=Ball+joint&sr=8-1

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...