morfey 2 #1 Публикувано 10 Май, 2020 Здравейте, Преди време ми се наложи да използвам компресор в гнездото за 12 V, което се намира в багажника на комбито. Както си работеше компресора започна да работи по-бавни и спря. Включих го в гнездото за запалка в купето и компресора работеше чудесно. Пробвах зарядно за телефон в гнездото за 12V в багажника и не работеше ( съмнявах се да не би, буксата на компресора да не е дала хубав контакт). Въпроса ми е има ли отделен бушно за гнездото за 12V в багажника и как мога да издърпам гнездото от пластмасата да проверя буксите ( не можах да намеря нищо подобно в мрежата) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #2 Отговорено 13 Май, 2020 И аз направих тази грешка с компресора и съответно изгоря предпазителя след около 1 мин работа. Има отделен предпазител, но съм забравил кой беше точно. Трябва с мултицета да измериш кой е изгорял. Той е 10А. Буксата в багажника не е за големи товари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #3 Отговорено 15 Май, 2020 Налагало ми се е да ползвам компресорчето си (от багажника) и никога не съм имал проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #4 Отговорено 15 Май, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, ceco_accord написа: Налагало ми се е да ползвам компресорчето си (от багажника) и никога не съм имал проблем. Аз компресора винаги го ползвам от багажника. Ето го съответния бушон. Ампераже е същия като на запалката и зареждачката в подлакътника, така че не твябва да ти гори толкова лесно. Редактирано 15 Май, 2020 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morfey 2 #5 Отговорено 16 Май, 2020 Много благодаря Оправих се. Смених бушона 10А но ми е странно защо изгоря от компресора, а от запалката си работи без проблем при положение, че е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове