Rado1727 0 #1 Публикувано 18 Март, 2020 Здравейте! От 5 месеца съм собственик на ЦРВ 1 147кс.Предишният собственик твърди,че преди 3,4 години е сменил съединителя с двете помпи. Колата ми направи 2,3 пъти от както я карам вече (около 5 месеца) следния проблем. При градско каране или по често сменяне на скоростите сякаш съединителя започва да зацепва със закъсненине. Примерно минавам от 2-ра на 3-та предавка и при пускане на съединителя колата се изфорсирва и след 1,2 сек. си зацепва (педала на съединитела не остава долу)...като времето за зацепване започва да става все повече,докато в един момент колата изобщо не тръгва,форсира си се на място (не се усеща миризма на феродо). След като изчакам околко 5-10 мин,този проблем изчезва...колата си върви нормално.... Тествал съм на всички скорости с пълна газ,няма буксуване,в нагорнище също няма проблем. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #2 Отговорено 18 Март, 2020 Провери помпите долната се вижда като застанеш срещу колата ,между двигателя и радиатора долу в ляво. Все пак нова помпа има разлика от такава,на 20 години. Течността в казанчето на съединителя каква е на цвят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado1727 0 #3 Отговорено 19 Март, 2020 Как по точно да проверя помпата? Какво може да й има? Течността изглежда нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #4 Отговорено 19 Март, 2020 (Редактирано) Нова течност спирачна е бистра и в повечето случаи и марки с цвета на олио. За помпите написах ако можеш да видиш долната ако е нова ще си личи от такава 20годишна. За сменяни две помпи като в случая се сменя и спирачната течност е доста черна. Това е нова Това е нова течност и измито казанче с промивка на системата. Вижда се на снимката и казанчето за спирачната система,и то е претърпяло същата процедура. Може да вземеш 1л спирачна течност и да ти направят промивка на двете системи. Като когато взимаш колата искай да я по караш и направи малко повече натискания на педала на съединителя. След манипулация отвори казанчето на съединителя и виж какво е положението там. Редактирано 19 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado1727 0 #5 Отговорено 19 Март, 2020 С какво се промива системната? Долната помпа не изглежда да е сменяна,има ръжда по нея. А горната помпа вече личи че е нова. Днес пак го карах джипа в продължително нагорнище,намалявах,ускорявах и грам не е пробуксувал... Говорих с един майстор и каза най-вероятно съединител... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #6 Отговорено 19 Март, 2020 (Редактирано) Промива се с спирачната течност затова написах 1л който ще ти стигне и за двете системи ако не са много замърсени. Ти сам написа сменен съединител и двете помпи ,явно ти предстои да узнаеш за кое те е излъгал ,че е сменил. Редактирано 19 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado1727 0 #7 Отговорено 12 Април, 2020 Здравейте отново. Смених съединителят, за което не съм сигурен че беше нужно...но поне да съм сигурен сега,че не е от него. Така,сега болежката е следната: при натиснат педал на съединител до долу не мога да включа на скорост,включва когато педала е някъде на средата и отделя най-горе.Като съм включил на скорост и натисна до долу съединитела се усеща как колата леко се движи. Сменена е течността и долната помпа(горната все още не съм я сменил,понеже ми изглежда нова.) Това което забелязах е,че постоянно има въздух в системата.(обезвъздушавам с маркучле,като краят му го слагам в съд със спирачна течност) Като припомпя педала 3,4 пъти спира да излиза въздух, но след като долея в казанчето и натисна педала пак изкарва малко въздух при 3,4 натискания...и това е постоянно. А след като направя тази процедура педала си работи перфектно,но на следващия ден е същата работа... от никъде не мога да видя да тече течност и не губи в казанчето течността. Да сменям ли и горната помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #8 Отговорено 12 Април, 2020 (Редактирано) Така ще смениш доста работи по този метод, наистина трябва да се намери къде влиза въздух в системата ти. Обстоен преглед на цялата система. Може наистина да е от горната и да влиза от там въздух.Това може да се неправи да се демонтира горната разглоби, огледа и монтира отново ако продължава да влиза въздух или има наличие на изхабяване се сменя. Майстора извършил смяната на съединителя и помпата какво казва. Редактирано 12 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #9 Отговорено 12 Април, 2020 От там трябваше да започнете, сложили са някое менте за 50лв. Но този въздух трябва да изчезне. Това не са били симптоми на износен съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado1727 0 #10 Отговорено 12 Април, 2020 2 hours ago, CARPERA said: Майстора извършил смяната на съединителя и помпата какво казва. И той предложи да сменим една по една помпите. 2 hours ago, D-D said: Това не са били симптоми на износен съединител. И моето мнение беше такова,но майстора беше твърдо за съединител. Като го свали каза,че е имало неравномерно износване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #11 Отговорено 12 Април, 2020 Да за жалост никой не се занимава да свали погледне дали става,всеки сменя наред не знам какво да ти кажа. Дано изчезне този въздух след смяна на горната и всичко се оправи. Quote Като го свали каза,че е имало неравномерно износване. За жалост трябва да вярваме лъжа или не няма как да докажеш това.И аз съм бил потърпевш на такива смени,носиш нови части а след години се оказва че старата още си стой а новата не е сложена от майстора,добре че бяха само гарнитури колектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rado1727 0 #12 Отговорено 12 Април, 2020 Че е сменен съединителя съм сигурен,защото се познаваме много добре с майстора и присъствах при смяната. Но до колко е бил за смяна вече не мога да кажа. Ще сменя и горната помпа и ще пиша какво се случва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове