Jump to content
the_person

CheckEngine + MAF сензор гршка

Recommended Posts

Здравейте,

 

Акорда който карам е 2.2 i-cdti, 2007 фейслифтов. Карам го от 4 години и до този момент нямах никакеи оплаквания.

Опитах се да потърся подобна тема. Успях да видя няколко теми свързани с CheckEngine, но не успях да видя такава която е свързана с проблема на моят Акорд. Поради тази причина реших да направя нова тема като опиша моят проблем. Проблемът е следния:

 

Преди 2 или 3 месеца ми светна Engine check-a. карайки я така 1-2 дни CheckEngin-a изгасна. След 2-3 дни пак се появи и реших да отида на диагностика. Закачихме колата на диагностика и грешката която видяхме беше свързана с MAF-а. Тов акоето направихме беше:

 

1. Изчистихме грешката без нищо друго и отново карах известно време за да видим даку ще се появи. та след 2-3 дни отново се появи

2. Закачихме я пак на диагностика и грешката беше същата. проблем с MAF senzora.

3. Поръчахме нов MAF избрахме го по вин-а не беше Bosh. Сменихме го и същата грешка се появи пак.

4. Един приятел има същият акорд 1:1 и направихме няколко последващи теста.

    4.1. Сложихме моят дебитомер на неговия Акорд. Кара известно време с него и нямаше ниакакъв проблем.

    4.2. Сменихме ECU-тата. Отново той кара с моя известно време и също не излезе този проблем 

    4.3. Прегледахме инсталацията - Също се оказа че нчма проблем. 

5. След всички тези тестове проблема изчезна. Но карайки около 2 седмици проблема се появи отново

6. Запаих си час в сервиза на Бултрако София. Но когато отидох при тях проблема изчезна отново и те ми казаха че тяхната диагностика не открива никакъв проблем.

7. В този момент забелязах, че се появи още един проблем. Когато колата е студена успявам да запаля от 2-я 3-я път - Проверихме и свещите в този момент, но те са добре.

8. След около 1 ден проблема пак се появи

9. Проблема с CheckEngin-a и грешката която се появява за MAF сензора вече е перманентен. 

10. Отидох в друг сервиз. Те ми препоръчаха да сменя буксата от инсталацията към дебитомера. Направихме го и проблема пак се появи.

11. Следващото нещо което ми препоръчаха е да тествам MAP сензора. Това което направих е - Извадих моя MAP сензор и го сложихме на Хондата на моя приятел. Кара известно време с негои отново при него не се появи този проблем.

 

В момента съм в безисходица. Нямам идея какво да направя и към кого да се обърна за решаването на този проблем. Обръщам се към всеки от форума, ако може да помогне с нещо. 

 

Благодаря предварително.

 

 

 

Редактирано от the_person

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за пробив по маркучите към дебитомера.Нещо хлабаво,сцепено или запушено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен проблема е нещо сходно :) смених три дебитомера, след смяната на всеки  колата набира и двигателят работи много тихо  ...без да забива предница при отпускане на педала на газта и се форсира много яко стрела :)  след 3 дни всичко се прецаква и на диагностика грешка няма :)  днес прегледахме всички маркучи и скоби файда никаква :)  беше ми излезнала преди много врем високо напрежение в няко от веригите при подаването на въздух нещо такова ...  :)  при теб какво изписва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да всички връзки са наред. Иначе грешките които излизат са: 

 

P0100 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Malfunction

P0102 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Low Input

P0103 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit High Input

P0104 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Intermittent

 

Пробвах какво ли не, но продължавам да имам този проблем. Иска ми се да намеря някой който наистиан да разбира и да й обърне внимани на колата. Ходих на няколко майстора, но без резултат - проблема си остава същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като мина от 2ра на 3та предавка и оставя оборотите да падат колата почва да присецва и да се гаси .... на други дизели като карам на 2ра 3та да не казвам и 4та без подаване на газ мотора си работи и ускорява зависимо от предавката на по голяма по трудно  ......  къде е проблема при мен .... сменил съм съединител и маховок ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...