Jump to content

the_person

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно the_person

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Skype
    armando2215

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, Да всички връзки са наред. Иначе грешките които излизат са: P0100 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Malfunction P0102 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit High Input P0104 Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Intermittent Пробвах какво ли не, но продължавам да имам този проблем. Иска ми се да намеря някой който наистиан да разбира и да й обърне внимани на колата. Ходих на няколко майстора, но без резултат - проблема си остава същия.
  2. Здравейте, Акорда който карам е 2.2 i-cdti, 2007 фейслифтов. Карам го от 4 години и до този момент нямах никакеи оплаквания. Опитах се да потърся подобна тема. Успях да видя няколко теми свързани с CheckEngine, но не успях да видя такава която е свързана с проблема на моят Акорд. Поради тази причина реших да направя нова тема като опиша моят проблем. Проблемът е следния: Преди 2 или 3 месеца ми светна Engine check-a. карайки я така 1-2 дни CheckEngin-a изгасна. След 2-3 дни пак се появи и реших да отида на диагностика. Закачихме колата на диагностика и грешката която видяхме беше свързана с MAF-а. Тов акоето направихме беше: 1. Изчистихме грешката без нищо друго и отново карах известно време за да видим даку ще се появи. та след 2-3 дни отново се появи 2. Закачихме я пак на диагностика и грешката беше същата. проблем с MAF senzora. 3. Поръчахме нов MAF избрахме го по вин-а не беше Bosh. Сменихме го и същата грешка се появи пак. 4. Един приятел има същият акорд 1:1 и направихме няколко последващи теста. 4.1. Сложихме моят дебитомер на неговия Акорд. Кара известно време с него и нямаше ниакакъв проблем. 4.2. Сменихме ECU-тата. Отново той кара с моя известно време и също не излезе този проблем 4.3. Прегледахме инсталацията - Също се оказа че нчма проблем. 5. След всички тези тестове проблема изчезна. Но карайки около 2 седмици проблема се появи отново 6. Запаих си час в сервиза на Бултрако София. Но когато отидох при тях проблема изчезна отново и те ми казаха че тяхната диагностика не открива никакъв проблем. 7. В този момент забелязах, че се появи още един проблем. Когато колата е студена успявам да запаля от 2-я 3-я път - Проверихме и свещите в този момент, но те са добре. 8. След около 1 ден проблема пак се появи 9. Проблема с CheckEngin-a и грешката която се появява за MAF сензора вече е перманентен. 10. Отидох в друг сервиз. Те ми препоръчаха да сменя буксата от инсталацията към дебитомера. Направихме го и проблема пак се появи. 11. Следващото нещо което ми препоръчаха е да тествам MAP сензора. Това което направих е - Извадих моя MAP сензор и го сложихме на Хондата на моя приятел. Кара известно време с негои отново при него не се появи този проблем. В момента съм в безисходица. Нямам идея какво да направя и към кого да се обърна за решаването на този проблем. Обръщам се към всеки от форума, ако може да помогне с нещо. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...